eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekDostawa kontenerowej mobilnej stacji strzeleckiej



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenerowej mobilnej stacji strzeleckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261811012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://witpis.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerowej mobilnej stacji strzeleckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0b20af0-ccf4-458f-a139-77d203721ae8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036810/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa kontenerowej mobilnej stacji strzeleckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP 05/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 950000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje o wymaganiach jakie spełniać ma kontener.
 warunki pracy (zakres temperatur itp.)
• od -10°C do +30°C bez odbiorów wojskowych
• Odporny na warunki klimatyczne umiarkowane bez odbiorów wojskowych
 normy wytrzymałościowe i odpornościowe
• zgodne z kontenerem transportowym
 powłoki lakierniczych
• lakier proszkowy RAL 6005
• wypełnienie płyty dwu
 wymagania odnośnie kompatybilności elektromagnetycznej
• nie dotyczy
 odbiory wyrobu
• nie dotyczy
 drzwi i wrota zamykane na klucz w klasie S2 PN-EN 14450

2. Budowa ogólna
 masa kontenera
• max do 14 ton
 kontener samozaładowczy
 Kontener podzielony na 3 strefy
• roboczą (strzelecką)
• socjalno/przygotowawczą
• minimalną agregatową (dostęp od zewnątrz)
 szczegółowe informacje konstrukcyjne na temat drzwi zewnętrznych otwieranych oraz przegrody pomiędzy przedziałem socjalnym a roboczym:
• wrota obustronnie otwierane z wypełnieniem ze stali pancernej, której powierzchnia główna odporna będzie na klasę FB5 wg PN-EN 1522
• drzwi przesuwne oraz ściana przegrody wypełniona stalą pancerną, której powierzchnia główna odporna będzie na klasę FB5 wg PN-EN 1522
 właz ewakuacyjny
• nie dotyczy
 informacje o mocy zespołu prądotwórczego oraz czasie jego pracy
• moc zespołu prądotwórczego pokrywająca bilans energetyczny kontenera

3. Wyposażenie
 agregat prądotwórczy
 hydrauliczny system podnoszenia i poziomowania kontenera
 klimatyzator
 wciągarka linowa elektryczna w obszarze strzeleckim przesuwana wzdłuż osi obszaru strzeleckiego o udźwigu około 500 kg
 kompresor powietrzny około 20 l o ciśnieniu roboczym 10 bar z separatorem oleju zabudowany w strefie agregatowej z przyłączami w strefie socjalnej i roboczej
 grzałka do amunicji w strefie socjalnej w zakresie temperatur:
• Podgrzewanie zawartości w zakresie 22 – 70 stopni Celsjusza
• Ilość komór roboczych: 1
• Objętość komory roboczej 30 L
• Pobór mocy komory roboczej w trybie aktywnym: 150 W
• Pobór mocy komory roboczej w trybie czuwania: 20 W
• Praca w trybie automatycznym lub manualnym
• Napięcie nominalne: 200-240 V AC
 przepusty kablowe zabezpieczane klapą
 oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
 markiza boczna rozkładana
 taborety/krzesła/siedziska rozkładane w ilości 5 szt. posiadające swoje miejsce podczas transportu kontenera
 zamykane na klucz skrzynie do transportu luf wielkokalibrowych 25 mm i 30 mm usytuowane na podłodze strefy roboczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168192,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168192,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168192,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAMET-GŁOWNO 2 Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 733-12-86-695

7.3.3) Ulica: Ludwika Norblina 28A

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168192,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa 7/2025/I

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.