Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174900/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i obsługi szkoleń w ramach Programu Zarządzania Talentami – Poziom II STANDARD PLUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji i obsługi szkoleń w ramach Programu Zarządzania Talentami – Poziom II STANDARD PLUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2b7df5f-da81-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087497/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa organizacji i obsługi szkoleń w ramach Programu Zarządzania Talentami – Poziom II Standard Plus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.201.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa zamkniętego warsztatu szkoleniowego, w tym zapewnienie zakwaterowania uczestnikom spoza Warszawy w ramach Programu Zarządzania Talentami – Poziom II STANDARD PLUS, który składa się z trzech etapów:
1.1. Przeprowadzenie procesu weryfikacji uczestników warsztatu szkoleniowego ze wskazanych przez Zamawiającego pracowników Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz (max 107 osób) na podstawie dostarczonych Wykonawcy przez nich dokumentów i analiz typu case study w oparciu o wskazane w OPZ kryteria i zarekomendowanie 60 osób, które przejdą do dalszego etapu a następnie zorganizowanie spotkania z tymi osobami tzw. kick-off zgodnie z wymogami wskazanymi w OPZ.
1.2. Organizacja i przeprowadzenie 5-dniowego warsztatu szkoleniowego nt. „Need for Team to Create with Passion” dla 60 pracowników Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz, zakwalifikowanych do II etapu na zasadach i o tematyce opisanej w OPZ oraz przeprowadzenie procesu weryfikacji pracowników Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz biorących udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 1.1. powyżej, na podstawie wskazanych w OPZ kryteriów i zarekomendowanie max 20 osób do „Talent Pool”, które wezmą udział w III Poziomie Programu Zarządzania Talentami i będą się rozwijać w oparciu o plany rozwoju indywidualnego oraz wskazanie dla każdej z wybranych osób sugerowanej ścieżki rozwoju (menadżerska lub specjalistyczna).
1.3. Organizacja i przeprowadzenie spotkania podsumowującego szkolenie określone w pkt. 1.2. powyżej (tzw. wrap-up) oraz opracowanie raportów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ),
2.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1236053,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236053,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1236053,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Executive Education Center Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221531864
7.3.3) Ulica: Senatorska 13/15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sopocka Grupa Innowacyjnego Rozwoju S.C.
Arkadiusz Kalka, Marcin Orlik - opracowanie raportów indywidualnych dotyczących każdego uczestnika Programu wraz z rekomendacją co do kwalifikacji danej osoby do „Talent pool” i rekomendacją ścieżki rozwoju indywidualnego (menedżerska lub ekspercka) oraz opracowanie raportu zbiorczego prezentującego zbiorcze informacje o całej grupie uczestników „Talent pool”
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXECUTIVE EDUCATION CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EXECUTIVE EDUCATION CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1236053,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.