Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
 - 2022/BZP 00142980/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-02
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890346870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzoswidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,82935,b1516c17004643f8158f05e30a76bc69.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2834d539-c54c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014476/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136159/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZO.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259336,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Miejsce dostawy: ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.
2.	Przedmiot zamówienia stanowi dostawa komputerów stacjonarnych typu „All in One” w ilości 7 sztuk, komputerów przenośnych typu laptop w ilości 87 sztuk, tabletów w ilości 2 sztuk oraz oprogramowania biurowego w ilości 94 sztuk, o parametrach i funkcjonalnościach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3.	Zamówienie jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
4.	W ramach zamówienia Wykonawca jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, instalacji systemu operacyjnego oraz oprogramowania biurowego.
5.	Licencje na system operacyjny oraz oprogramowanie biurowe muszą umożliwiać ich przeniesienie na osoby, którym urządzenia zostaną przekazane. Urządzenia zakupione przez Zamawiającego zgodnie z zasadami uzyskanego dofinansowania zostaną przekazane na własność osobom fizycznym.
6.	Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
7.	Zamawiający wymaga, aby serwis urządzeń był realizowany przez producenta zaoferowanych urządzeń lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zaoferowanych urządzeń.
8.	Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (receretified), przepakowanego (repack) czy też powystawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia procedury weryfikacji stanu dostarczonego sprzętu u producenta na podstawie numerów seryjnych.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30213300-8 - Komputer biurkowy
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294969,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294969,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294969,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma 
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294969,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Dostawa w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026: namioty na potrzeby Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - 2 komplety.
 - BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚWIDNICY
 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Poprawa warunków funkcjonowania Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Zielonej Górze z/s w Drzonowie
 
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 - Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Zakup i dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
 
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





