eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneModernizacyja budynków gminnych przy ul. Przewodników Tatrzańskich 4 oraz ul. Kamieniec 6 w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacyja budynków gminnych przy ul. Przewodników Tatrzańskich 4 oraz ul. Kamieniec 6 w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 488

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacyja budynków gminnych przy ul. Przewodników Tatrzańskich 4 oraz ul. Kamieniec 6 w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8fb24b-1ad3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005144/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie właściwego stanu technicznego zasobu GMZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.57.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139781,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Modernizacja budynku mieszkalnego wraz z otoczeniem położonego przy ul. Przewodników Tatrzańskich 4 w Zakopanem

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki oraz wszelkich robót ziemnych z wywozem nadmiaru urobku z terenu budowy.
2) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym dróg dojazdowych, przejazdów, ogrodzeń zabezpieczających teren budowy, tablic, oznakowania terenu budowy, itp.),
3) wykonanie wykopów oraz przekopów do drenażu,
4) wykonanie drenażu z podsypki filtracyjnej w gotowym suchym wykopie,
5) wykonanie kanału z rur typu PVC łączone na wcisk,
6) podsypka i obsypka rurociągu kruszywem,
7) układanie drenażu,
8) wykonanie studzienki rewizyjnej i zbiorcze drenażowe w dnie wykopu, osadniki piasku z kręgów betonowych,
9) zasypanie wykopów,
10) odkopanie fundamentów,
11) przygotowanie ścian fundamentów do izolacji,
12) izolacja cieplna i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o gr. 5 cm,
13) izolacja pionowa ścian fundamentów z folii kubełkowej,
14) zasypanie wykopów,
15) naprawa i odtworzenie powierzchni w miejscach prowadzenia robót ziemnych do stanu z przed użytkowania,
16) rozbiórka konstrukcji drewnianej kładki,
17) rozebranie konstrukcji biegów schodowych, spoczników i podestów z elementów stalowych i kondygnacji,
18) roboty rozbiórkowe elementów betonowych,
19) uzupełnienie elementów konstrukcji z betonu monolitycznego, zbrojonych ław i stropów fundamentów,
20) wykonanie konstrukcji stalowej pomostu,
21) ułożenie legarów z drewna,
22) wykonanie drewnianej barierki na wzór istniejących, wyheblowane,
23) impregnacja barierek i pomostu drewnianego,
24) wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu,
25) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi i pokrycie wyprawami elewacyjnymi (styropian + 1 warstwa siatki), ściany pełne z otworami, powierzchnia z fakturą grysową, styropian grafitowy gr. 15,
26) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi i pokrycie wyprawami elewacyjnymi (styropian + 1 warstwa siatki), ściany pełne z otworami, bez tynku, styropian posadzkowy gr. 5 – tylna płyta,
27) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi i pokrycie wyprawami elewacyjnymi, ościeża (styropian szary gr. 3 cm + 1 warstwa siatki),
28) ochrona narożników wypukłych na styropianie z dodatkiem wzmocnieniem 1 warstwą siatki (kątowniki stalowe),
29) Usunięciu na własny koszt odpadów budowlanych i uporządkowanie terenu bez możliwości korzystania z pojemników na odpady komunalne przynależne do ww. budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 109704,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej w budynku przy ul. Kamieniec 6 w Zakopanem

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Kanalizacja zewnętrzna:
1) Roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm,
2) Uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, niezbrojonych ścian o grubości ponad 20 cm,
3) Uszczelnienie przejścia kanalizacyjnego z budynku,
4) Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych balami drewnianymi w gruntach suchych wraz z rozbiórką, wykopy o szerokości do 1m, głębokość wykopu do 3m,
5) Roboty ziemne,
6) Wykonanie kanału z rur typu PCV łączone na wcisk,
7) Podsypanie i obsypka rurociągu kruszywem,
8) Wykonanie studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe w dnie wykopu, osadniki piasku z kręgów betonowych,
9) Zasypanie wykopu,
10) Naprawa i odtworzenie powierzchni w miejscach prowadzenia robót ziemnych do stanu z przed użytkowania,
Kanalizacja wewnętrzna:
1) Wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej,
2) Wykucie wnęk w ścianach cegieł na zaprawie cementowo-wapniowej,
3) Przebicie otworów w elementach z betonu,
4) Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów cegłą na zaprawie cementowo-wapiennej,
5) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych (ścian płaskie, pilasty) podłoże osiatkowane, tynki cementowo-wapienne,
6) Demontaż rurociągu kanalizacyjnego, żeliwnego w wykopie,
7) Demontaż rurociągu kanalizacyjnego, żeliwnego na ścianach budynku,
8) Wymiana dołącznika, traper z żeliwa na PCV,
9) Demontaż podejścia odpływowego z rur żeliwnych,
10) Wykonanie rurociągu z PCV kanalizacyjnej w gotowych wykopach wewnątrz budynku na wcisk
11) Wykonanie rurociągu z PCV kanalizacyjnej na ścianach w budynkach mieszkalnych na wcisk,
12) Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PCV na wcisk,
13) Wymiana dołącznika – traper z PCV na żeliwo,
14) Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych ustęp z miską porcelanową,
15) Montaż ustępu ze spłuczką typu „kompakt”,
16) Demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego,
17) Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych,
18) Odbicie tynków wewnętrznych (ściany filary, pilastry) do 5m2, tynki cementowo-wapienne,
19) Demontaż okładzin z płyt gipsowo-kartonowych ścian i przedścianek przy powierzchni demontażu do 5m2,
20) Usunięciu na własny koszt odpadów budowlanych i uporządkowanie terenu bez możliwości korzystania z pojemników na odpady komunalne przynależne do ww. budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 30076,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106388,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182101,70 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34988,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51732,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.