eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRozbudowa i modernizacja urządzeń i instalacji tlenu medycznego w SPWSzS w Chełmie w związku z COVID - 19



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja urządzeń i instalacji tlenu medycznego w SPWSzS w Chełmie w związku z COVID - 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5623482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpital.chelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja urządzeń i instalacji tlenu medycznego w SPWSzS w Chełmie w związku z COVID - 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4932cbec-2024-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006373/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa i modernizacja urządzeń instalacji tlenu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194063/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.44.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2408252,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część/zadanie I –„Budowa nowej płyty fundamentowej oraz zakup i montaż zbiornika tlenu o pojemności 11000 litrów, w metodologii „zaprojektuj i wybuduj” wraz z przebudową elementów zagospodarowania terenu wokół płyty i uwzględnieniem infrastrukturty technicznej niezbędnej do jej funkcjonowania.
Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą programu funkcjonalno użytkowego, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 2013, poz. 1129 ), który stanowi załącznik do SWZ dla części/zadania I

4.5.3.) Główny kod CPV: 44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

24111900-4 - Tlen

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71510000-6 - Usługi badania terenu

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

4.5.5.) Wartość części: 390250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część/zadanie II - „Remont budynku tlenowni wraz z rozbudową systemu rozprężania tlenu oraz wykonaniem instalacji doziemnej tlenu medycznego na odcinku od zbiornika 10 000kg do tlenowni na terenie SPWSzS , usytuowanego w Chełmie przy ul. Szpitalnej 53B.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231510-3 - Rurociągi przesyłowe sprężonego powietrza

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 382200,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont instalacji tlenowej na oddziałach w pawilonie A oraz na oddziale dermatologii i oddziale pulmonologii w pawilonie B (parter i I piętro) wraz z instalacjami doziemnymi do pawilonów A, B i C na terenie SPWSzS, usytuowanego w Chełmie przy ul. Szpitalnej 53B.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1635801,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 14/10/2021 r., zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj.

Dla części nr 1 480 007,50PLN


Do dnia 18/10/2021 r. do godziny 09:30 w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Firmy PJM INWEST Spółka z o.o. Sp.K. w Kielcach z ceną
Dla części nr 1 690 000,00PLN


Po dokonaniu analizy Zamawiający uznał, że nie możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 14/10/2021 r., zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj.

Dla części nr 2 470 106,41PLN


Do dnia 18/10/2021 r. do godziny 09:30 w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Firmy PJM INWEST Spółka z o.o. Sp.K. w Kielcach z ceną

Dla części nr 2 960 765,83PLN


Po dokonaniu analizy Zamawiający uznał, że nie możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 14/10/2021 r., zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj.


Dla części nr 3 2 012 035,40PLN

Do dnia 18/10/2021 r. do godziny 09:30 w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Firmy PJM INWEST Spółka z o.o. Sp.K. w Kielcach z ceną

Dla części nr 3 3 287 538,34 PLN

Po dokonaniu analizy Zamawiający uznał, że nie możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.