Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482804/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00493703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu ezd w Urzędzie Gminy Wągrowiec wraz z zakupem sprzętu IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu ezd w Urzędzie Gminy Wągrowiec wraz z zakupem sprzętu IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c01a88d-7631-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016843/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i wdrożenie systemu ezd w Urzędzie Gminy Wągrowiec wraz z zakupem sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rrealizowane w ramach Projektu pn.: ,,Rozwój e-usług publicznych w Gminie Wągrowiec oraz usprawnienie procesów zarządzania dokumentacją” dofinansowanego z EFRR w ramach PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Działania 5.12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.23.2022.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131640,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia:Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
Miasto Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Zakres dostaw
Część I pn.: ,,Dostawa i wdrożenie systemu ezd w Urzędzie Gminy Wągrowiec”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie ezd w Urzędzie Gminy Wągrowiec, w tym 2 szkolenia stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.
Uwaga: Szczegółowy zakres zamówienia, który należy zrealizować określa specyfikacja, która jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Miejsce realizacji zamówienia:Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
Miasto Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Zakres dostaw
Część II pn.: ,,Zakup sprzętu IT”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Serwera – 1 szt.;
2) Macierzy – 1 szt.;
3) Skanera – urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.;
4) Skanera – 1 szt.;
5) Drukarki etykiet – 2 szt.;
6) Czytników kodów kreskowych – 2 szt.
Uwaga: Szczegółowy zakres zamówienia, który należy zrealizować określa specyfikacja, która jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30214000-2 - Stacje robocze
38520000-6 - Skanery
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 101153,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.12.2022 r. r. pod numerem 2022/BZP 00482804/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Termin składania ofert ustalono na dzień 20.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie dla Części I wpłynęły dwie oferty złożone przez:
1) MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA, Aleja Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia na kwotę 46 125,00 zł brutto;
2) e-Instytucja.pl Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa na kwotę 36 285,00 zł brutto.
Zamawiający dokonał oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ. Oferta złożona przez Firmę e-Instytucja.pl Sp. z o.o. została przez Zamawiającego odrzucona.
Oferta złożona przez Firmę MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA, została oceniona najwyżej (jedyna ważna oferta). W związku z decyzją o unieważnieniu postępowania, Zamawiający nie wezwał Wykonawcy do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył środki finansowe w wysokości: 37 500,00 zł.
Ponieważ wartość oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.12.2022 r. pod numerem 2022/BZP 00482804/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Termin składania ofert ustalono na dzień 20.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie dla Części II wpłynęły dwie oferty. Zamawiający dokonał oceny ofert pod kątem przesłanek ich odrzucenia oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ. Jako najkorzystniejszą wybrano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom. Ww. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy na realizację Części II zamówienia pomimo wezwania Wykonawcy do podpisania umowy w wyznaczonym terminie. Zamawiający działając na podstawie art. 252 ust. 2, w związku z art. 263 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska Lider: AT COMPUTERS PLUS Bartłomiej Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska Partner: AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska (dalej jako: AT Computers S.C.), do wyrażenia w terminie do 03.04.2023 r. pisemnej zgody na wybór oferty po upływnie terminu związania, na co Wykonawca wyraził zgodę. Oferta złożona przez AT Computers S.C. jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny ofert uzyskała największą liczbę punktów w łącznej punktacji: cena i wydłużenie gwarancji. Na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca złożył wymagane w SWZ podmiotowe środki dowodowe. Wybrany Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wybrana oferta jest dla Zamawiającego najkorzystniejsza zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin podpisania umowy wyznaczono na dzień 12.04.2023 r. W dniu 20.04.2023 r. Wykonawca AT Computers S.C. poinformował, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia dla Części II, i tym samym odstąpił od podpisania umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miejskiego w Wągrowcu oraz jedn. organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.