eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-222

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/urpl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urpl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e00eac8-d58e-42f9-a256-e86b31c2db81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053648/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG-AGZ.26.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 658536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie w okresie 12 miesięcy, tj. od 20 maja 2025 r. do 19 maja 2026 r. na rzecz zamawiającego (dalej także Urząd) usług sprzątania i czyszczenia pomieszczeń zajmowanych przez zamawiającego oraz czyszczenia wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach, które są zlokalizowane w Warszawie w budynkach położonych przy Al. Jerozolimskich 181C oraz przy ul. Przecławskiej 1. Zamówieniem objęte jest także wykonywanie w ww. okresie dodatkowych prac w budynku przy Al. Jerozolimskich 181C, takich jak niszczenie przeznaczonej do zniszczenia dokumentacji w profesjonalnej przemysłowej niszczarce, załadunek dokumentacji na środek transportu w celu jej przewiezienia do archiwum zakładowego Urzędu.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonywanie czynności w zakresie sprzątania i czyszczenia pomieszczeń oraz wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, w całym okresie realizacji zamówienia (umowy), co ma na celu zapewnienie należytego wykonania usług objętych umową w sprawie zamówienia. Wykonawca skieruje do wykonywania usług w budynku przy Al. Jerozolimskich 181C siedmiu pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w wymiarze 8 godzin na dobę, co w sumie oznacza nakład pracy 56 roboczogodzin na dobę, tj. średnio ok. 1170 godzin miesięcznie (7 pełnych etatów). W ramach ww. wymiaru czasu pracy usługi będą wykonywane także w pomieszczeniach budynku przy ul. Przecławskiej 1 raz w tygodniu i nie więcej niż 8 godzin w miesiącu przez pracownika wyznaczonego przez wykonawcę spośród ww. pracowników. Tak określone warunki stanowią główne elementy składające się na przedmiot zamówienia oraz wymagania jakościowe w zakresie usług objętych zamówieniem, przy uwzględnieniu wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Koszty pracy w ww. wymiarze przeważają w wartości zamówienia, ustalonej przez zamawiającego, albowiem wynoszą one 67%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i terminy jego wykonania stanowią projektowane postanowienia umowy (PPU - załącznik nr 5 do SWZ). Usługi określone w załączniku nr 2 do PPU podlegają wykonaniu według bieżących uzgodnień dokonanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego i wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004595,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Bloch Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe VIVA-AQUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011055627

7.3.3) Ulica: Leśniewska 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-582

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace okresowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-20 do 2026-05-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.