Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193555/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2021 / 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.koluszki.samorzady.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2021 / 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c395398f-1f89-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003061/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Koluszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ 271. 150. (20). 2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki o szacunkowej długości ulic około 197 km, oraz świadczenia usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol o szacunkowej długości dróg powiatowych ok.15 km. Ogółem długość dróg objętych niniejszym zamówieniem wynosi około 212 km.
2. Zimowe utrzymanie dróg – są to prace mające na celu zmniejszenie lub wyeliminowanie zakłóceń dla ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak: opady śniegu oraz śliskość zimowa.
3. Obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia:
1) usuwanie śniegu z jezdni i dróg, odśnieżanie miejsc trudno dostępnych ( zatoki autobusowe, przystanki komunikacyjne),
2) zwalczanie śliskości zimowej i pośniegowej ( szczególnie na wzniesieniach, skrzyżowaniach i łukach),
3) przygotowanie pojazdów i sprzętu Wykonawcy, zakup i przygotowanie środków chemicznych i kruszyw naturalnych do posypywania dróg oraz załadunek w/w materiałów na piaskarki Wykonawcy,
4) prowadzenie ,,Dziennego raportu zimowego utrzymania dróg" i składanie go w siedzibie Zamawiającego.
4. Obowiązki stron związane z montażem systemu GPS:
1) Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania w pojazdach użytych do realizacji umowy na zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021 / 2022 dodatkowego gniazda zasilającego ( np. zapalniczkowe) wyprowadzonego bezpośrednio z akumulatora do zamontowania systemu GPS. Gniazdo zasilania o napięciu 12-24 V, 300 mA zasilane bez przerwy niezależnie od stanu przekręcenia kluczyka w stacyjce.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania w pojazdach świadczących usługi zimowego utrzymania dróg nadajników GPS.
3) Wykonawca na okres realizacji umowy bezpłatnie udostępni Gminie Koluszki aplikację GPS do bieżącej kontroli tras pokonywanych przez pojazdy świadczące usługę na potrzeby Gminy Koluszki. 4) Zamawiający będzie kontrolował realizację zleconych prac m.in. za pośrednictwem zainstalowanego systemu.
5) Nieprawidłowe działanie systemu GPS powinno być natychmiast zgłoszone przedstawicielowi zamawiającego (do Biura Inżyniera Gminy).
6) System będzie generował wydruki – raporty, które wraz z załączonym potwierdzeniem należytego wykonania usługi, potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego będą podstawą do rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
7) W przypadku, gdy Wykonawca chciałby użyć sprzętu posiadającego zamontowany system GPS do innych celów lub na innym terenie, musi ten fakt zgłosić do Zamawiającego ( do Biura Inżyniera Gminy) i mieć potwierdzenie zgłoszenia tego faktu.
5. W trakcie świadczenia usług zimowego utrzymania dróg Wykonawca musi być wyposażony w:
a) środki łączności bezprzewodowej ( telefony komórkowe ),
b) mapy operacyjne odśnieżania i usuwania śliskości zimowej,
c) wykaz z numerami telefonów do osób koordynujących pracami oraz do Biura Inżyniera Gminy.
6. Oznakowanie pojazdów.
1) Samochody świadczące usługi zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Koluszki powinny być przez Wykonawcę oznakowane tabliczkami lub w inny sposób ( np. folia samoprzylepna).
2) Powierzchnia tabliczki powinna wynosić minimum: 0,5 m2
3) Na tabliczce powinien być czytelnie umieszczony numer roboczy pojazdu świadczącego usługi zimowego utrzymania dróg, oraz telefon do Biura Inżyniera Gminy, który będzie miał za zadanie koordynowanie i nadzorowanie działań Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Podstawa prawna: art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami ).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2559600,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.