eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWYKONANIE WYCINKI DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z NABYCIEM DREWNA POCHODZĄCEGO Z WYCINKI - W PODZIALE NA ZADANIA



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE WYCINKI DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z NABYCIEM DREWNA POCHODZĄCEGO Z WYCINKI – W PODZIALE NA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE WYCINKI DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z NABYCIEM DREWNA POCHODZĄCEGO Z WYCINKI – W PODZIALE NA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14fdd6f9-af5a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019517/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna pochodzącego z wycinki – z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 559437,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach (wycinka kontrolowana z przeniesieniem pachnicy dębowej (41 szt.).
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 usługi wycinania drzew,
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych. Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni
oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi
pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.

Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem). W ramach zadania nr 1 dodatkowo:
a) Przed przystąpieniem do prac należy uzyskać zgodę właściciela gruntów sąsiadujących z pasem drogi wojewódzkiej nr 414 na odcinku prowadzonej wycinki na obalenie na te grunty kłód wycinanych drzew. Wszelkie koszty związane z zadośćuczynieniem właścicielom pól za szkody powstałe podczas realizacji prac leżą po stronie Wykonawcy. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć możliwość dojazdu sprzętu po gruntach sąsiadujących, ponieważ ścieżka rowerowa nie jest przystosowana do ruchu pojazdów ciężkich. Może wystąpić konieczność wykonania wycinki metodą alpinistyczną, ze względu na utrudniony dostęp.
b) W celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia pilarką form rozwojowych pachnicy dębowej znajdujących się w próchnowisku wewnątrz drzewa przed ścięciem każdego z drzew entomolog winien wskazać dogodną wysokość na jakiej należy wykonać cięcie.
c) W przypadku stwierdzenia występowania w drzewie form rozwojowych pachnicy dębowej wszystkie odnalezione w niej formy rozwojowe pachnicy dębowej należy zebrać do szczelnego pojemnika wypełnionego próchnem drzewnym pobranym z drzewa, w którym zostały odnalezione. W celu odnalezienia wszystkich form rozwojowych pachnicy dębowej należy przesiać mursz pobrany z dziupli. Do przesiewania należy wykorzystać sito entomologiczne o rozmiarze oczek ok 4 mm. Mursz do przesiewania należy pobierać do pojemnika i przesiewać na rozłożony jasny materiał lub do innego pojemnika.
d) Odnalezione formy rozwojowe pachnicy dębowej należy odkładać do odpowiednio dużych pojemników. Pozyskane larwy należy umieścić w pojemniku zabezpieczonym od góry łatwo przepuszczającym powietrze tak aby zapewnić dostęp powietrza, ale też stałej wilgotności substratu. Każdej larwie należy zapewnić co najmniej 2 litry próchnowiska o zróżnicowanym stopniu rozkładu (2/3 substrat sypki rozdrobniony plus 1/3 drewno w fazie rozkładu pobrane ze ściany dziupli). Substrat powinien być lekko wilgotny. Próchno musi pochodzić z tego samego drzewa co larwy. Larwy z każdego drzewa należy umieścić w oddzielnych pojemnikach. Każdy pojemnik musi być czytelnie oznakowany numerem porządkowym drzewa z którego pobrano do niego larwy.
e) Wszystkie prace związane z wycinką drzew należy wykonywać pod bezpośrednim nadzorem entomologa. Musi być on obecny przy usuwaniu przedmiotowych drzew, jak również przeprowadzi wszelkie prace związane z przeniesieniem form rozwojowych pachnicy dębowej na stanowiska zastępcze oraz szczegółowy wybór miejsc przesiedlenia
f) Prace należy prowadzić w temperaturze powietrza powyżej 10˚C, bez obalania, fragmentami, z przesypywaniem murszu do pojemników. W przypadku konieczności ścinania i obalenia pni czynności wykonać przez kontrolowane obalanie na podłoże (np. przy użyciu ściągaczy linowych, żurawia HDS, itp.)
g) Wszystkie formy rozwojowe pachnicy dębowej odnalezione w usuwanych drzewach będą zebrane do szczelnych pojemników wypełnionych próchnem drzewnym pobranym z usuwanych drzew
h) Przeniesienie form rozwojowych pachnicy dębowej na siedliska zastępcze wykonać nie później niż w ciągu 24 godzin od wydobycia z próchna, w dni bezdeszczowe, przy temperaturze powietrza powyżej 10˚C
i) Prace należy prowadzić bez szkody dla pozostałych drzew tworzących aleję. Za wszelkie uszkodzenia pozostałych drzew całkowita odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
j) Po wykonaniu całości prac należy złożyć sprawozdanie entomologa z wykonanych i nadzorowanych prac oraz informacje dotyczące: daty prowadzenia czynności, liczba odnalezionych form rozwojowych pachnicy dębowej, liczba przeniesionych form pachnicy dębowej, wskazanie siedlisk zastępczych (z podaniem współrzędnych geograficznych drzew, do których je wsiedlono). Sprawozdanie należy złożyć w 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. elektronicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 102500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie (269 szt.), Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 usługi wycinania drzew,
Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni
oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi
pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który
wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 161096,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Zadanie nr 3 – Oddział Terenowy w Grodkowie (280 szt.), Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 usługi wycinania drzew,
Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni
oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi
pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który
wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 167683,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Zadanie nr 4 – Oddział Terenowy w Grodkowie (163 szt.), Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 usługi wycinania drzew,
Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni
oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi
pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który
wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 97615,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Zadanie nr 5 – Oddział Terenowy w Oleśnie (51 szt.), Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77211400-6 usługi wycinania drzew,
Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni
oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi
pozyskanym przez wykonawcę drewnem.
W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna.
Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 15 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 15 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do:
a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi,
b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który
wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 30542,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uchylenie się wykonawcy Never Green Sp. z o.o., ul. Róż 2, 48-303 Nysa od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22007,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103929,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57813,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522936,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57813,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODREW DOMINIK DZIURŹ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131576

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57813,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72576,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903

7.3.4) Miejscowość: Pogwizdów Stary

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72576,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62494,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62494,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903

7.3.4) Miejscowość: Pogwizdów Stary

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62494,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99144,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903

7.3.4) Miejscowość: Pogwizdów Stary

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy wynosi 60 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem terminu wskazanego przez wykonawców, którzy zobowiązali się do skrócenia terminu realizacji usługi o 7 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.