eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamnicaModernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna 1

1.5.2.) Miejscowość: Damnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 5984844430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@damnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb4f86b-5a9d-47e1-9bf2-47efc95ec0ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przepompowni ścieków i kanalizacji ciśnieniowej w ramach zadania pn. „Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/damnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu platformy zakupowej, który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
zwanego „RODO” informuję o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz
o przysługujących prawach z tym związanych.
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w przedmiotowym postępowaniu
administracyjnym jest Wójt Gminy Damnica, Górna 1, 76-231 Damnica.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Damnica, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy, za pomocą adresu iodo@damnica.pl.
3. Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy będą
przetwarzane w następujących celach:
- związanych z realizacją podpisanej z Panią/Panem umowy,
- związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
- udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
- udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: niezbędność do wykonania
umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
6. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane: podmiotom
przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym
uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np.
sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
7. Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.
8. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest
obliczany w oparciu o następujące kryteria: czasu obowiązywania umowy, przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.
9. Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, żądania usunięcia swoich danych osobowych,
w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na
podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu, przenoszenia swoich danych
osobowych, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przepompowni ścieków z kanalizacją ciśnieniową z Bobrownik
do Damnicy wraz ze stacją zlewną ścieków dowożonych w Oczyszczalni ścieków w Damnicy, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: unktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace budowlane i montażowe na oczyszczalni w Damnicy.
1. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Damnicy w zakresie mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:
- pompownia ścieków wraz z wyposażeniem i przyłączami,
- budynek mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem,
- budowa estakady rurociągu ścieków mechanicznie oczyszczonych
- roboty elektryczne i AKPiA dotyczące ww. obiektów,
- niwelacja i zagęszczenie terenu między budynkiem technicznym a budynkiem mechanicznego oczyszczania.
2. opracowanie dokumentacji powykonawczej,
3. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (pozwolenie przed zakończeniem wszystkich robót objętych pozwoleniem na budowę)
4. wykonanie tablic informacyjnych zgodnie z treścią Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych,
5. uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę polegającą na:
- budowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 1500m wraz z przepompownią ścieków;
- zaprojektowaniu sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 1500 m wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
2. skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
a) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania oraz doświadczeniem w sporządzeniu projektu budowy sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków.
b) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania oraz doświadczeniem w sporządzeniu projektu technicznego (dawniej projektu wykonawczego) budowy, rozbudowy lub przebudowy minimum jednego obiektu przepompowni ścieków w zakresie pełnej branży elektrycznej (elektryka, sterowanie, automatyka, AKPiA);
c) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót branży sanitarnej oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót podczas budowy, rozbudowy lub przebudowy minimum jednej sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
1A Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie które odnosi się tylko do przesłanek wykluczenia
z art. 7 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – załącznik nr 3A do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę polegającą na:
- budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wartości robót co najmniej 3 000 000,00 zł brutto polegającej co najmniej na montażu urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków w tym montażem kratopiaskownika.
2. skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:
a) osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót podczas budowy, rozbudowy lub przebudowy minimum jednej oczyszczalni ścieków której budowa została ukończona i uzyskała pozwolenie na użytkowanie.
b) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót podczas budowy, rozbudowy lub przebudowy minimum jednej oczyszczalni ścieków której budowa została ukończona i uzyskała pozwolenie na użytkowanie.
c) osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jako kierownik robót lub kierownik budowy w tym przy budowie co najmniej jednej oczyszczalni ścieków;
d) osobę, która będzie pełniła funkcję automatyka posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenia zawodowe w zakresie:
— obsługi i wykonywania automatyki procesowej dla technologii oczyszczalni ścieków
— obsługi i wykonania wizualizacji i sterowania urządzeń oczyszczalni ścieków
— obsługi systemów raportowania
— obsługi zdalnego monitoringu i sterowania procesem technologicznym oczyszczalni ścieków z lokacji oddalonych np. za pośrednictwem tuneli VPN,
— posiadający doświadczenie przy realizacji w/w prac na oczyszczalni lub przy modernizacji albo budowie oczyszczalni ścieków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt d, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. w Ustce na konto Nr 74 1020 2791 0000 7402 0324 8374.
3. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć
wadium w oryginale w postaci elektronicznej przez platformę. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu w oddzielnym pliku (paczce).
5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności:
- gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp;
- okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż do dnia upływu terminu związania ofertą określony w specyfikacji warunków zamówienia.
6. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności:
- poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez
wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp;
- poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż do dnia upływu terminu związania ofertą określony w specyfikacji warunków zamówienia.
7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina
Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Z uwagi, że przedmiot umowy jest realizowany, że środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych (ósma edycja), na który została udzielona Zamawiającemu Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji, po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i wyłonienia wykonawcy, na wniosek Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego udzieli Zamawiającemu Promesy i upoważni go do podpisania umowy z Wykonawcą.

Określona cena za wykonanie całości zamówienia zawiera:
1) środki własne Zamawiającego w wysokości 5,42%
2) dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strate-gicznych w wysokości 94,58%
3) Wypłata dofinansowania z Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) nastąpi w trzech tran-szach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach rea-lizacji Inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji Inwestycji (trzeciego etapu):
 pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% dofinansowania,
 druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% dofinansowania,
 trzecia transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania.
4)Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z pkt 1) i 3) oraz po wystawie-niu przez Wykonawcę faktur z zastrzeżeniem, że rozliczenie Wykonawcy zostanie dokona-ne zgodnie z zasadami Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Pro-gram Inwestycji Strategicznych edycja ósma, które to zasady mają charakter nadrzędny i dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie zasad rozliczenia Wykonawcy, o ile taka konieczność będzie wynikała z tych zasad i zmiana ta zostanie dokonana w zakresie nie-zbędnym do dostosowania rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tym zasada-mi.
Harmonogram rzeczowy będzie stanowił podstawę do rozliczeń częściowych. Przewiduje się maksymalnie 4 faktury częściowe.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zgodnie z zapisami art 455 PZP - wzór umowy załącznik nr. 7.1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.