eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322844868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/39685/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bff0e6c-cca0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037479/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżace utrzymanie i konserwacja dróg lesnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.5.2023

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 2557047,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Uzupełnienie ubytków i kolein w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym o uziarnieniu:

a.) 0-31,5 mm przy średniej grubość warstwy 5 cm – 8000,00m2
b.) 0-31,5 mm przy średniej grubości warstwy 10 cm – 16000,00m2
b.) 0-63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 15 cm – 16000,00m2
c.) 0 -63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 20 cm - 8000,00m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1515360,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Profilowanie odcinka drogi bez użycia dodatkowych materiałów
Roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długości
Całkowita przewidywana ilość – 20000,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Profilowanie na całej powierzchni z jednoczesnym doziarnieniem i zagęszczeniem:
Roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie z doziarnieniem kruszywem naturalnym i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długości.
Całkowita przewidywana ilość – 30000,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 258300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Rewitalizacja nawierzchni z użyciem recyklera:
Roboty budowlane prowadzone na drogach leśnych silnie skoleinowanych polegające na mechanicznej ścince poboczy z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego, wzruszeniu nawierzchni recyklerem na głębokość około 10-30 cm, przemieszaniu w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności oraz ewentualnym doziarnieniu kruszywem oraz wyrównaniu i wyprofilowaniu wcześniej wzruszonej warstwy równiarką, a także mechanicznym zagęszczeniu walcem wibracyjnym wzruszonej i wyprofilowanej nawierzchni drogi. Profilowanie powinnozapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze i wynosić około 3%. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie. W ramach wykonania robót w ww. technologii należy przeprowadzić również ewentualne domiałowaniem nawierzchni frakcja 0-4 mm warstwą grubości 1 cm wraz z zagęszczeniem walcem
Całkowita przewidywana ilość – 15 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 553500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 . Konserwacja (odmulenie) istniejących rowów i przepustów:
Odmulanie i oczyszczanie istniejących rowów przydrożnych i przepustów obejmuje roboty polegające na ich konserwacji, w zakres których wchodzi m.in. oczyszczenie z namułu poprzez jego wydobycie i usunięcie oraz rozplantowaniu na przyległy teren lub wywóz nadmiaru gruntu w przypadku braku miejsca na jego rozplantowanie, a także wyprofilowanie dna i skarp rowu z odrzuceniem nadmiaru gruntu.
Całkowita przewidywana ilość – 6000,00 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 55350 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Odtworzenie i konserwację przepustów i przyczółków:
Roboty polegające na m.in. rozbiórce przepustów, ułożeniu nowych rur, odtworzeniu fragmentu jezdni, formowaniu poboczy, odtworzeniu przyczółków betonowych lub z pali drewnianych. Odtworzenie przepustów i przyczółków polegać będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego, z dopuszczeniem zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyte zostały w stanie pierwotnym. Należy zastosować przepusty z rur PEHD SN10 fi od 400mm - 600mm. Przepusty zakończyć należy przyczółkami wykonanymi z drewna dębowego, modrzewiowego lub z prefabrykatów betonowych.
Zamawiający określa następujące średnice przepustów mogące być przedmiotem realizowanych robót:
- fi 400mm PEHD – 30mb - fi 500mm PEHD – 20mb
- fi 600mm PEHD – 10mb
Zamawiający określa następujące typy przyczółków mogące być przedmiotem realizowanych robót:
- przyczółkami z drewna dębowego lub modrzewiowego - 10szt - przyczółki betonowe - 6szt
Całkowita przewidywana ilość – 40 mth.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 40467 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Wykaszanie poboczy dróg leśnych:
Prace w obrębie pasa drogowego obejmujące wykaszanie roślinności (tj. traw, chwastów oraz samosiejek drzew i krzewów) na poboczach, po obu stronach jezdni, o szerokości wg potrzeb Zamawiającego – średnio 1 m. Zakres prac obejmuje niskie wykaszanie (do 15 cm nad ziemią). Przy drogach z odwodnieniem powierzchniowych w postaci rowów melioracyjnych, prace mogą obejmować również wykaszanie skarp wewnętrznych i zewnętrznych rowu. Wykaszanie obejmuje również pobocza mijanek oraz zjazdów. W przypadku wystąpienia drzew o średnicy powyżej 8 cm do ich wycięcia konieczne może być użycie pilarki spalinowej bądź innego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z rowów nagromadzonych resztek roślinności, powstałych podczas koszenia, mogących powodować zastoje wodne oraz do usunięcia poza pas drogowy usuwanych drogowy drzew i krzewów.
Całkowita przewidywana ilość – 900 000,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8. Odśnieżanie nawierzchni dróg leśnych:
Prace prowadzone w celu zapewnienia przejezdności dróg leśnych. Prace obejmować będą usuwanie warstwy śnieżnej z nawierzchni dróg leśnych tj. odśnieżanie w obrębie utwardzonego pasa wraz z poboczami, oraz w razie potrzeb z mijankami i przyległymi do pasa drogowego utwardzonymi składami drewna. Prace wykonywane za pomocą pługów lekkich i średnich.
Całkowita przewidywana ilość – 5 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 1230,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1461240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1889280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kruz BRUKPOL BIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1515360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31242,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260514,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847962,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77859,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57933,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39606,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50823,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50061,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40467,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

część 1:
umowę ramową podpisano również z:
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa:1889280,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców

IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP:6251008077
Cena ofertowa:1473048,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa:1461240,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców

P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
Ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
woj. śląskie
Polska
NIP:5751383487
Cena ofertowa:1544880,00
średnie przedsiębiorstwo
brak podwykonawców

część 2:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa:78 720,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

Usługi Leśne Paweł Doroziński
ul. Dąbrowa 14
42-289Woźniki
woj. śląskie
Polska
NIP: 5751027580
Cena ofertowa: 27060,00
mikro przedsiębiorstwo
brak podwykonawców

część 3:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 232470,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa:184500,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców

P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
Ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
woj. śląskie
Polska
NIP:5751383487
Cena ofertowa: 553500,00
średnie przedsiębiorstwo
brak podwykonawców

część 4:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 847962,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa: 479700,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców

część 5:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 77859,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 44280,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców

część 6:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 50823,60
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 39606,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców

część 7:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 520290,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców

F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 110700,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców

BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa: 121770,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców

DAMAGRI Damian Łębek
Zborowskie
ul.Stasiowa 9
42-714 Lisów
woj. śląskie
Polska
NIP 5751794813
Cena ofertowa: 88560,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców

część 8:
umowę ramową podpisano również z:
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 2460,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców

Usługi Leśne Paweł Doroziński
ul. Dąbrowa 14
42-289Woźniki
woj. śląskie
Polska
NIP: 5751027580
Cena ofertowa: 1199,25
mikro przedsiębiorstwo
brak podwykonawców

na podstawie umowy ramowej Wykonawcy będą zapraszani do negocjacji i złożenia ofert na zadania wykonawcze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.