Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00506147/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00006528/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00023995/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00041916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00056434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00075204/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00086673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00096983/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00102037/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2024/BZP 00011597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Alei Sportowców 3 w Siemianowicach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Anny Szaneckiej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000965750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Sportowców, 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mbpsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mbpsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,109560,e9bc46df4304a9d2910b48e404ae9895.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Alei Sportowców 3 w Siemianowicach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347e040f-77ab-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00455058/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja i przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Alei Sportowców 3 w Siemianowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MBP.261.98.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5791065,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na Termomodernizacji i przebudowie budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Alei Sportowców 3 w Siemianowicach Śląskich. Zadanie realizowane jest w ramach NPRCz 2.0, Priorytet 2 Kierunek interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025”.
2) Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności:
a) przebudowę przestrzeni użytkowej budynku,
b) wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami,
c) wymianę instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia,
d) wymianę instalacji teletechnicznych,
e) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
f) docieplenie dachu z wymianą pokrycia dachu,
g) docieplenie ścian zewnętrznych,
h) wymianę drzwi i okien zewnętrznych,
i) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicy do gruntu,
j) wykonanie pochylni dla osób o obniżonej zdolności ruchowej,
k) wykonanie żelbetowego szybu windowego i montaż windy,
l) wymianę podłóg,
m) wymianę stolarki wewnętrznej,
n) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, w tym roboty brukarskie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 3 do SWZ),
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Dodatek nr 5 do SWZ),
c) Przedmiar robót (Dodatek nr 4 do SWZ),
d) Projektowane postanowienia umowy(Dodatek nr 6 do SWZ),
–zwane dalej łącznie jako „Dokumentacja”
4) Zamawiający zastrzega, że stacja wymienników ciepła zabezpiecza ciepło w sezonie grzewczym również dla czynnego budynku Urzędu Stanu Cywilnego. Tym samym prace związane z wymiana rozdziału ciepła w pomieszczeniu stacji wymienników, muszą być realizowane poza sezonem grzewczym.
5) Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
6) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
7) Jeżeli w dokumentacji stanowiącej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
8) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 6 do SWZ).
10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
11) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
12) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6537404,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7564804,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6537404,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Sikora Maciej Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351675661
7.3.3) Ulica: Osiedle Niwa 103A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6537404,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Wykwaterowanie Polski ład
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Nadbudowa i przebudowa budynku - dach na budynku szkoły
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.