Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarne 6
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338552426
1.5.8.) Numer faksu: 338551160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/ ; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wisla/zamowienia-publiczne31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e01d34-fae8-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do utrzymania dróg leśnych agregowanych do ciągnika rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu:Cześć I:
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy wysięgnika wielofunkcyjnego o specyfikacji:
• Kompatybilny z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Mocowanie na tylny TUZ ciągnika,
• Napęd hydrauliczny własny,
• Sterowanie elektryczne proporcjonalne,
• Kąt obrotu głowicy: min. 215 stopni
• Pojemność zbiornika oleju: min. 170 - 200 l,
• Przyłącze narzędzi 80 x 80 mm,
• Położenie względem nośnika: prawe,
• Chłodnica oleju: tak,
• Wałek WOM: tak,
• Zasięg poziomy (bez głowicy koszącej): 5,3 – 5,8 m,
• Zasięg poziomy z głowicą kosząca: min. 6,2 m
• Ramię przegubowe pozwalające aby głowica podczas pracy znajdowała się z boku nośnika (między osiami);
Dostawa i montaż osprzętu dodatkowego (doposażenia w postaci obciążników) umożliwiającego prawidłową pracę ciągnika z wysięgnikiem wielofunkcyjnym:
• Kompatybilny z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowy,
• Obciążniki kół tylnych: min 450 kg,
• Obciążnik na przedni TUZ: min 750 kg,
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy głowicy koszącej o specyfikacji:
• Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem,
• Fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Szerokość robocza: min. 1100 mm,
• Napęd hydrauliczny,
• Ilość noży bijakowych młotkowych min. 10 szt.,
• Moc silnika hydraulicznego: min 35 kW,
• Masa: poniżej 300 kg,
• Nominalne ciśnienie robocze oleju: min 240 bar,
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy piły do cięcia gałęzi o specyfikacji:
• Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem
• Fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Szerokość robocza: min. 2000 mm,
• Ilość pił tarczowych: min. 4,
• Szerokość pił tarczowych: min. 500 mm,
• Nominalne ciśnienie oleju min: 210 bar,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu:Cześć II:
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy zamiatarki zawieszanej o specyfikacji:
• Kompatybilna z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowa,
• Mocowana na przedni TUZ ciągnika,
• Szerokość robocza (bez szczotki bocznej): min. 2000 mm,
• Szerokość robocza (ze szczotką boczną): 2300 – 2500 mm,
• Zasilanie szczotki głównej: silnik hydrauliczny,
• Opróżnianie kosza hydrauliczne: TAK,
• Pojemność zbiornika na zanieczyszczenia: min 220 dm3,
• Szczotka boczna: TAK,
• Układ zraszania ze zbiornikiem: TAK,
• Koło podporowe przednie: TAK,
• Ciśnienie robocze oleju 160 – 200 bar,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 26300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIENIEK ZYGMUNT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE AGROKOMPLEKS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390
7.3.3) Ulica: ul. Główna 173
7.3.4) Miejscowość: Ochaby Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BIENIEK ZYGMUNT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BIENIEK ZYGMUNT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIENIEK ZYGMUNT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE AGROKOMPLEKS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390
7.3.3) Ulica: ul. Główna 173
7.3.4) Miejscowość: Ochaby Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BIENIEK ZYGMUNT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BIENIEK ZYGMUNT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup maszyny do przebudowy dróg gminnych
- Zakup samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 2065B na odcinku Pęzy - Dworaki Staśki
- Dostawa nowych kosiarek z podziałem na trzy części
- Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na drogach Powiatu Krośnieńskiego III
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.