eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarne 6

1.5.2.) Miejscowość: Wisła

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338552426

1.5.8.) Numer faksu: 338551160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/ ; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wisla/zamowienia-publiczne3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e01d34-fae8-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095836/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu do utrzymania dróg leśnych agregowanych do ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu:
Cześć I:
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy wysięgnika wielofunkcyjnego o specyfikacji:
• Kompatybilny z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Mocowanie na tylny TUZ ciągnika,
• Napęd hydrauliczny własny,
• Sterowanie elektryczne proporcjonalne,
• Kąt obrotu głowicy: min. 215 stopni
• Pojemność zbiornika oleju: min. 170 - 200 l,
• Przyłącze narzędzi 80 x 80 mm,
• Położenie względem nośnika: prawe,
• Chłodnica oleju: tak,
• Wałek WOM: tak,
• Zasięg poziomy (bez głowicy koszącej): 5,3 – 5,8 m,
• Zasięg poziomy z głowicą kosząca: min. 6,2 m
• Ramię przegubowe pozwalające aby głowica podczas pracy znajdowała się z boku nośnika (między osiami);
Dostawa i montaż osprzętu dodatkowego (doposażenia w postaci obciążników) umożliwiającego prawidłową pracę ciągnika z wysięgnikiem wielofunkcyjnym:
• Kompatybilny z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowy,
• Obciążniki kół tylnych: min 450 kg,
• Obciążnik na przedni TUZ: min 750 kg,
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy głowicy koszącej o specyfikacji:
• Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem,
• Fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Szerokość robocza: min. 1100 mm,
• Napęd hydrauliczny,
• Ilość noży bijakowych młotkowych min. 10 szt.,
• Moc silnika hydraulicznego: min 35 kW,
• Masa: poniżej 300 kg,
• Nominalne ciśnienie robocze oleju: min 240 bar,
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy piły do cięcia gałęzi o specyfikacji:
• Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem
• Fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2023,
• Szerokość robocza: min. 2000 mm,
• Ilość pił tarczowych: min. 4,
• Szerokość pił tarczowych: min. 500 mm,
• Nominalne ciśnienie oleju min: 210 bar,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu:
Cześć II:
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z pracy zamiatarki zawieszanej o specyfikacji:
• Kompatybilna z ciągnikiem Zetor Forterra HD 150,
• Fabrycznie nowa,
• Mocowana na przedni TUZ ciągnika,
• Szerokość robocza (bez szczotki bocznej): min. 2000 mm,
• Szerokość robocza (ze szczotką boczną): 2300 – 2500 mm,
• Zasilanie szczotki głównej: silnik hydrauliczny,
• Opróżnianie kosza hydrauliczne: TAK,
• Pojemność zbiornika na zanieczyszczenia: min 220 dm3,
• Szczotka boczna: TAK,
• Układ zraszania ze zbiornikiem: TAK,
• Koło podporowe przednie: TAK,
• Ciśnienie robocze oleju 160 – 200 bar,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 26300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIENIEK ZYGMUNT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE AGROKOMPLEKS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390

7.3.3) Ulica: ul. Główna 173

7.3.4) Miejscowość: Ochaby Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIENIEK ZYGMUNT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE AGROKOMPLEKS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390

7.3.3) Ulica: ul. Główna 173

7.3.4) Miejscowość: Ochaby Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.