eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa materiałów elektrycznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 30/22/P



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 30/22/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów elektrycznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 30/22/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3b1d22-e711-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Materiały elektryczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112117,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – Służba Uzbrojenia i Elektroniki

6. ZADANIE I:

6.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły elektryczne w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 4a do SWZ).

6.2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu Zamawiającego, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Lotnisko.

6.3. Dostarczone przedmioty zamówienia, muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informacją o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia.

6.4. Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie 14 dni od podpisania umowy.

6.5.Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

6.6. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.

6.7. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę niezgodności ilościowych z dokumentami dostawy lub ich braku, może on dostawę przyjąć warunkowo do czasu dostarczenia przez Wykonawcę właściwych ilości lub dokumentów dostawy. Przyjęcie warunkowe nie stanowi formalnego odbioru dostawy. Na czas trwania przyjęcia warunkowego Zamawiający zwolniony jest z odpowiedzialności za utrzymanie przedmiotu Umowy w stanie niepogorszonym oraz z tytułu utraty przedmiotu Umowy.

6.8. Nieuzupełnienie braków ilościowych, bądź dokumentów w terminie 14 dni od daty przyjęcia do magazynu, spowoduje wezwanie Wykonawcy przez Odbiorcę do odbioru przedmiotu Umowy na własny koszt i odpowiedzialność. Brak odbioru przedmiotu Umowy w terminie 30 dni od daty wezwania do odbioru, będzie skutkować obciążeniem Wykonawcy kosztami magazynowania. Wykonawca zobowiązuje się, iż zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez niego koszty związane z przechowaniem przedmiotu Umowy od dnia jego dostarczenia Zamawiającemu do dnia jego odbioru przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 773,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – Infrastruktura

7. ZADANIE II:

7.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły elektryczne w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 4b do SWZ).

7.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu Zamawiającego, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Lotnisko.

7.3. Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I, wolnej od wad fizycznych i prawnych, nieużywany.

7.4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.

7.5. Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie 35 dni od podpisania umowy.

7.6. Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

7.7. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
Odbiór nastąpi na podstawie Protokołu Odbioru, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę. Protokół ten winien potwierdzić dostawę przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, w tym faktyczną datę dostarczenia kompletnego i bezusterkowego przedmiotu zamówienia, bądź jego części oraz dane identyfikacyjne przedmiotu zamówienia, a ponadto winien być podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz podpisany i opatrzony pieczęcią Odbiorcy. Protokół winien także określać numer faktury dotyczącej przekazywanego przedmiotu zamówienia, ceny jednostkowe wynikające z określonej na fakturze oraz dokładny adres Zamawiającego.

7.8. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.

7.9. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę niezgodności ilościowych z dokumentami dostawy lub ich braku, może on dostawę przyjąć warunkowo do czasu dostarczenia przez Wykonawcę właściwych ilości lub dokumentów dostawy. Przyjęcie warunkowe nie stanowi formalnego odbioru dostawy. Na czas trwania przyjęcia warunkowego Zamawiający zwolniony jest z odpowiedzialności za utrzymanie przedmiotu Umowy w stanie niepogorszonym oraz z tytułu utraty przedmiotu Umowy.

7.10. Nieuzupełnienie braków ilościowych, bądź dokumentów w terminie 14 dni od daty przyjęcia do magazynu, spowoduje wezwanie Wykonawcy przez Odbiorcę do odbioru przedmiotu Umowy na własny koszt i odpowiedzialność. Brak odbioru przedmiotu Umowy w terminie 30 dni od daty wezwania do odbioru, będzie skutkować obciążeniem Wykonawcy kosztami magazynowania. Wykonawca zobowiązuje się, iż zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez niego koszty związane z przechowaniem przedmiotu Umowy od dnia jego dostarczenia Zamawiającemu do dnia jego odbioru przez Wykonawcę.

7.11. Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, karty techniczne, itp. do tych materiałów, które takowe posiadają, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa powyżej będzie skutkował brakiem odbioru przedmiotu zamówienia przez odbiorcę.

7.12. Wykonawca udziela gwarancji dla poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym na okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 113045,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III – Infrastruktura

8. ZADANIE III:

8.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt oraz aparaturę elektryczną w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 4c do SWZ).

8.2. Oferowane wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2019 poz.544).

8.3. Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I, wolnej od wad fizycznych i prawnych, nieużywany.

8.4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.

8.5. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.

8.6. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
Odbiór nastąpi na podstawie Protokołu Odbioru, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę. Protokół ten winien potwierdzić dostawę przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, w tym faktyczną datę dostarczenia kompletnego i bezusterkowego przedmiotu zamówienia, bądź jego części oraz dane identyfikacyjne przedmiotu zamówienia, a ponadto winien być podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz podpisany i opatrzony pieczęcią Odbiorcy. Protokół winien także określać numer faktury dotyczącej przekazywanego przedmiotu zamówienia, ceny jednostkowe wynikające z określonej na fakturze oraz dokładny adres Zamawiającego.

8.7. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę niezgodności ilościowych z dokumentami dostawy lub ich braku, może on dostawę przyjąć warunkowo do czasu dostarczenia przez Wykonawcę właściwych ilości lub dokumentów dostawy. Przyjęcie warunkowe nie stanowi formalnego odbioru dostawy. Na czas trwania przyjęcia warunkowego Zamawiający zwolniony jest z odpowiedzialności za utrzymanie przedmiotu Umowy w stanie niepogorszonym oraz z tytułu utraty przedmiotu Umowy.

8.8. Nieuzupełnienie braków ilościowych, bądź dokumentów w terminie 14 dni od daty przyjęcia do magazynu, spowoduje wezwanie Wykonawcy przez Odbiorcę do odbioru przedmiotu Umowy na własny koszt i odpowiedzialność. Brak odbioru przedmiotu Umowy w terminie 30 dni od daty wezwania do odbioru, będzie skutkować obciążeniem Wykonawcy kosztami magazynowania. Wykonawca zobowiązuje się, iż zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez niego koszty związane z przechowaniem przedmiotu Umowy od dnia jego dostarczenia Zamawiającemu do dnia jego odbioru przez Wykonawcę.

8.9. Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć deklaracje zgodności, karty techniczne, atesty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa powyżej będzie skutkował brakiem odbioru przedmiotu zamówienia przez Odbiorcę.

8.10. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 24086,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przesiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016

7.3.3) Ulica: Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107119,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118599,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107119,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przesiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016

7.3.3) Ulica: Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107119,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnia postępowanie na dostawy materiałów elektrycznych w zakresie Zadania III dla Sekcji Infrastruktury na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) - dalej Pzp tj., ponieważ nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.