eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Renowacja i docieplenie elewacji budynku frontowego z oficyną lewą bez elewacji wschodniej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja i docieplenie elewacji budynku frontowego z oficyną lewą bez elewacji wschodniej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAKIELSKA ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093161015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nadm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomosciami wykonywane na zlecenie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja i docieplenie elewacji budynku frontowego z oficyną lewą bez elewacji wschodniej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1a89cb-eb43-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/PZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365962,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja i docieplenie elewacji budynku frontowego z oficyną lewą bez elewacji wschodniej.
Opis techniczny obiektu:
Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest przy ul. Dąbrowskiego 29 w Nakle nad Notecią na działce Nr 2281/36 wykonany w latach 70 XIX wieku. Obiekt jest w kształcie litery C z małym otwartym dziedzińcem, składa się z części frontowej o wymiarach ~17,10m ściany boczne długości ~21m, lewa część łączy się z budynkiem oficyny. Wysokość ~12m od frontu i ~14m od strony dziedzińca. Obiekt trzypiętrowy, z dachem drewnianym kryty częściowo dachówką, a częściowo papą, częściowo podpiwniczony. Ściany zewnętrzne wykonane z cegły pełnej gr. 38cm oraz 53cm, wykończone tynkiem cementowo – wapiennym. Strop nad parterem drewniany. Obiekt frontowy oraz oficyna posiadają po jednej klatce schodowej. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną oraz gazową. Budynek usytuowany jest ścianą boczną na granicy z działką Nr 2280. Obszar oddziaływania działka Nr 2280 i 2265/1 obręb Nakło nad Notecią.
Remont elewacji (za wyjątkiem elewacji frontowej bez elewacji wschodniej):
Prace remontowe elewacji należy rozpocząć od skucia tynku i spękanych fragmentów cegły. Po oczyszczeniu ściany w miejscu pęknięć pionowych i skośnych należy zamontować klamry z prętów stalowych Ø6 (RB500W) wklejonych na żywicę w co trzecią spoinę poziomą. Przed wklejeniem klamry w spoinie należy wykonać bruzdę i przesmarować preparatem sczepnym. Po sklamrowaniu wszystkich pęknięć można przystąpić do zagruntowania ściany i wypełnienia ubytków po skorodowanej cegle zaprawą cementową. Na zagruntowanych ścianach wykonać ocieplenie z wełny mineralnej gr. 15cm, na cokole wysokości 30cm zamontować wełnę mineralną gr. 10cm. Ociepleniem należy zejść ok 50cm poniżej poziomu terenu i wykonać opaskę szerokości 50cm z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4. Elewację wykończyć systemowym tynkiem strukturalnym silikonowym koloru RAL 7044 oraz RAL 6011 o fakturze baranek 1,5mm, cokół RAL 7046. Na dachu wykonać nowe opierzenia z blachy ocynkowanej dostosowane do poszerzonej o grubość ocieplenia ściany. Wszystkie elementy stalowe zamontowane do ścian zewnętrznych NALEŻY ZABEZPIECZYĆ ZESTAWAMI FARB W KOLORZE RAL 7046. Wykonać nowe parapety ze stali RAL 7046. Z uwagi na drogę wjazdową na posesję działka Nr 2280 ocieplenie ściany od strony działki należy rozpocząć 3,0m n. p. t. Dach obiektów gospodarczych i garaży na działce Nr 2280 sąsiadujących z remontowanym budynkiem, na czas prac budowlanych, należy zdemontować dla potrzeb ustawienia rusztowań. Po wykonaniu elewacji konstrukcję dachu odtworzyć (elementy spróchniałe więźby i deskowania wymienić) oraz wykonać nowe pokrycie z papy. Po wykonaniu ocieplenia przyległy teren doprowadzić do stanu pierwotnego.
Remont elewacji frontowej:
Prace renowacyjne elewacji frontowej należy rozpocząć od usunięcia luźnych fragmentów tynku i sztukaterii. Elewację zagruntować, a ubytki tynku i sztukaterii uzupełnić specjalnymi zaprawami do sztukaterii. Następnie należy wykonać tynk strukturalny oraz pomalować elewację zgodnie z rysunkiem. Płytę balkonową należy oczyścić ze skorodowanego i spękanego betonu, zagruntować preparatem czepnym i uzupełnić ubytki zaprawami PCC. Wykonać nową izolacją przeciwwilgociową oraz ułożyć płytki terakotowe. Elementy stalowe wsporników oraz balustradę należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Grubość zestawu malarskiego w stanie suchym musi mieć min. gr. 200µm. Elewację wykończyć systemowym tynkiem strukturalnym silikonowym o fakturze baranek 1,5mm, koloru RAL 7044, cokół RAL 7046. Sztukateria pomalowana farbami silikonowymi w kolorze RAL 6011. Wszystkie elementy stalowe zamontowane do ścian zewnętrznych należy zabezpieczyć zestawami farb w kolorze RAL 7046. Wykonać nowe parapety ze stali RAL 7046.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji technicznej, STWiORB, przedmiarach robót, zgłoszenia
do Starostwa Powiatowego (znak: WWA.6743.538.2022.RW) z dnia 02.12.2022 r. Załączony do niniejszego postępowania przedmiar robót ma charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiar robót nie zwalnia potencjalnego Wykonawcy
z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, może stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty.
Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione
w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np. gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszty utylizacji po stronie Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postepowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.