Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa
ul. Jana Pawła II w Koninie wraz z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warta – Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Przebudowaul. Jana Pawła II w Koninie wraz z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warta – Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9619ce49-d44c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa ul. Jana Pawła II w Koninie wraz z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warta – Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243903,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Jana Pawła II w Koninie wraz
z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warto-Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”, w następujących branżach:
a) branży drogowej,
b) branży sanitarnej – budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
c) branży sanitarnej – przebudowa sieci gazowej,
d) branży telekomunikacyjnej – przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej,
e) branży elektroenergetycznej – budowa oświetlenia drogowego,
f) branży elektroenergetycznej – przebudowa i zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych,
g) branży elektroenergetycznej – przebudowa sieci oświetleniowej OUiD.
2. Szczegółowe obowiązki nadzoru inwestorskiego zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191757,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROL – BUD OBSŁUGA INWESTYCJI DROGOWYCH Arkadiusz Zendlewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652558754
7.3.3) Ulica: Berylowa 2/54
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONTROL-BUD OBSŁUGA INWESTYCJI DROGOWYCH ARKADIUSZ ZENDLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CONTROL-BUD OBSŁUGA INWESTYCJI DROGOWYCH ARKADIUSZ ZENDLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Stymulatory tkankowe", "Modelowanie ust"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów do leczenia spastyczności z zastosowaniem pompy baclofenowej
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin i wyrobów wędliniarskich, mięsa drobiowego świeżego.
- Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Sporządzenie dok. projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji rob. bud. nadzoru autorskiego na zad. Dostosowanie wejść do Pawilonu A,B i C do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ŚCP w Morawicy
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie - wymiana oświetlenia na energooszczędne w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.