Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00110215/01 - Wynik z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Zgierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgierz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Łęczycka
1.4.2.) Miejscowość: Zgierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminazgierz
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazgierz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234438
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00316880/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
B. Szkoła Podstawowa w Szczawinie Kościelnym
I. Roboty budowlane, w tym:
1. Projektowane warstwy ścian poniżej gruntu,
2. Prace przygotowawcze poniżej gruntu,
3. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem w pasie cokołu,
4. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
5. Projektowane warstwy ścian w pasie cokołu,
6. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
7. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,
8. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
9. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,
10. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
11. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,
12. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
13. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,
14. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,
15. Projektowane warstwy stropodachu wentylowanego (część parterowa),
16. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej (część parterowa),
17. Projektowane warstwy stropodachu wentylowanego (części wysokie),
18. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej (części wysokie),
19. Wykonanie hydrofobizującej przepony poziomej ścian zewnętrznych,
20. Inne projektowane prace,
21. Utylizacja odpadów rozbiórkowych
II. Roboty sanitarne, w tym:
1. Centrale wentylacyjne,
2. Wentylacja grawitacyjna,
3. Montaż kanałów wentylacyjnych,
4. Pokrywy rewizyjne,
5. Przepustnice,
6. Anemostaty,
7. Kratki,
8. Izolacje obudowy,
9. Czerpnie i wyrzutnie,
10. Odprowadzenie skroplin,
11. Zasilanie central wentylacyjnych,
12. Próby i odbiory.
III. Instalacje elektryczne, w tym:
1. Rozdzielnice elektryczne,
2. WLZ,
3. Zasilanie wentylatorów i pomp,
4. Zasilanie central,
5. Instalacja odgromowa i uziemiająca,
6. Pomiary i odbiory.
V. Roboty pozostałe, w tym:
3. Badania i odbiory związane z dopuszczeniem obiektu budowlanego do użytkowania.
4. Zawiadomienie PINB w Zgierzu o zakończeniu robót budowlanych lub uzyskanie zaświadczenia o braku konieczności dokonania zgłoszenia zakończenia robót budowlanych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty budowlane w zakresie budynków
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7311006712
Po zmianie:
7752660197
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Zielona 12
Po zmianie:
Oleszcze 47a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Pabianice
Po zmianie:
Dobrzelin
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
95-200
Po zmianie:
99-319
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
FHU Andrzej Wróbel
Po zmianie:
Budownictwo TRAFALSCY sp. cywilna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-07-07
Po zmianie:
2021-07-05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
636484,52
Po zmianie:
1556146,86
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
618679,23
Po zmianie:
1556146,86
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
brak możliwości ukończenia prac w terminie
Po zmianie:
brak moźliwości wykonania w terminie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
termin zakończenia umowy ustala się na dzień : 4 miesiące i 23 dni liczone od dnia zawarcia umowy.
Po zmianie:
termin zakończenia umowy ustala się na dzień : 4 miesiące i 25 dni liczone od dnia zawarcia umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
zmiana technologii ocieplenia poddasza i rezygnacja wykonania części robót
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
w § 1 ust. 2 lit. wprowadza się zmiany:
- skreśla się pkt II
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
17805,29
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup samochodu osobowego zwanego dalej "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9 -cio miejscowym, przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- 108/ZP/25 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, MULTIMEDIALNEGO, FOTOGRAFICZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu
- 12/ZP/26 - ODŚNIEŻANIE POŁACI DACHOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH REGNY, GAŁKÓWEK I KUTNO
- Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.