eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › "Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck". Z podziałem na cztery części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c736b9-2fdf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002281/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90c736b9-2fdf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/puck oraz poczty elektronicznej.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, odbywała się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/puck i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/puck. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/puck do konkretnego wykonawcy.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego podać należy nr ref. RGKiM.2716.2021.WJ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/puck, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGKiM.271.16.2021.WJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.
Podział zadania na cztery części:
Część1: Remonty nawierzchni kamiennych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.1 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisem w SWZ - Działu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust 7. (delegacja ustawowa)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dla prac remontowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.
Podział zadania na cztery części:
Część 2: Naprawa dróg gruntowych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.2 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisem w SWZ - Działu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust 7. (delegacja ustawowa)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.
Podział zadania na cztery części:
Część 3: Remonty nawierzchni bitumicznych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik 1.3 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisem w SWZ - Działu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust 7. (delegacja ustawowa)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dla prac remontowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.
Podział zadania na cztery części:
Część 4: Remonty nawierzchni z elementów betonowych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.4 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisem w SWZ - Działu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust 7. (delegacja ustawowa)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dla prac remontowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) wykonawca spełni warunek, jeżeli w złożonych na wezwanie dokumentach wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie co najmniej 340 000,00 złotych (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) na realizację czterech części.
b) wykonawca spełni warunek, jeżeli w złożonych na wezwanie dokumentach wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe:
- w kwocie co najmniej 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych) na realizację I części;
- w kwocie co najmniej 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) na realizację II części;
- w kwocie co najmniej 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) na realizację III części;
- w kwocie co najmniej 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych) na realizację IV części.

2) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że:

Dla części I:

a) − wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu budowy lub remontów dróg o nawierzchni kamiennej, o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto każde;
b) − skieruje jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej minimum w ograniczonym zakresie, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2127, 2320; Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282) lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

Dla części II:

a) − wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu budowy lub remontów nawierzchni gruntowych, o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto każde;
b) − dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi tj. co najmniej:
jedną równiarką o mocy 75 KM oraz
jednym walcem wibracyjnym min. 7,5 T
c) skieruje jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej minimum w ograniczonym zakresie, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2127, 2320; Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282) lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

Dla części III:

a) − wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu budowy lub remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każde;
b) − dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi tj. co najmniej:
jednym recyklerem oraz
jedną frezarką
c) skieruje jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej minimum w ograniczonym zakresie, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2127, 2320; Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282) lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

Dla części IV:

a) − wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu budowy lub remontów dróg o nawierzchni betonowej, o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto każde;
b) − skieruje jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej minimum w ograniczonym zakresie, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333; zm.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2127, 2320; Dz. U. z 2021 r. poz. 11, 234, 282) lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

UWAGA! Wykonawcy, którzy złożą ofertę na kilka części zamówienia mogą wskazać tą samą
osobę pełniącą funkcję kierownika robót dla kilku części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
38 000,00 zł. (słownie: trzydzieści osiem tysięcy 00/100 złotych) na cztery części zamówienia, tj.:

dla części I: w wysokości: 2 200,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 złotych),
dla części II: w wysokości: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych),
dla części III: w wysokości: 4 300,00 zł. (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych),
dla części IV: w wysokości: 28 000,00 zł.(słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100 złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określenie rodzaju i zakresu zmian oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane we wzorze umowy ( § 15 – Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy ) stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa -Urząd Miasta Puck

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

nie dotyczy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ze względu na KOMUNIKAT na stronie UZP https://ezamowienia.gov.pl/ o treści : Prace serwisowe Platformy e-Zamówienia
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że związku z pracami serwisowymi Platformy e-Zamówienia, Platforma będzie niedostępna do poniedziałku 18.10 br. do godziny 07:00. Aktualnie trwają prace wdrożeniowe Modułu Ofert i Wniosków na potrzeby produkcyjnego pilotażu MOW. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Publikacja niniejszego OGŁOSZENIA o ZAMÓWIENIU z dnia 14 -10 - 2021 r. na stronach Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych ukaże się po godz. 7.00 w poniedziałek 18 – 10 -2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.