Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234394/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90c736b9-2fdf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c736b9-2fdf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002281/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie Miasta Puck”. Z podziałem na cztery części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiM.271.16.2021.WJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.Podział zadania na cztery części:
Część1: Remonty nawierzchni kamiennych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.1 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.Podział zadania na cztery części:
Część 2: Naprawa dróg gruntowych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.2 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.Podział zadania na cztery części:
Część 3: Remonty nawierzchni bitumicznych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik 1.3 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Usługi remontów ulic, dróg gruntowych, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck.Podział zadania na cztery części:
Część 4: Remonty nawierzchni z elementów betonowych
1. Zakres zamówienia został określony w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, która stanowi załącznik nr 1.4 do Formularza ofertowego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi.
Dane dotyczące ilości robót wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilości robót określonych w tabeli mogą ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia,
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe i ilościowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
Jednostkowe ceny ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w tabeli mogą podlegać waloryzacji według zapisów umowy.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz dróg gminnych, dróg powiatowych i dróg wewnętrznych - zestawionych w tabeli pn. „EWIDENCJA DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ BURMISTRZA MIASTA PUCK - Załącznik nr 7a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1300000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5580,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5580,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5580,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDVIK Krzysztof Wróbel i Synowie Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588 001 48 75
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Ruszewski Usługi Transportowe. Remont Dróg. Prace ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 587 100 50 90
7.3.3) Ulica: Glinki 2
7.3.4) Miejscowość: Krokowa
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1582,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1932,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1582,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRUKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 587 020 16 47
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 78
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3063,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3721,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3063,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDVIK Krzysztof Wróbel i Synowie Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588 001 48 75
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: 84-240 Reda
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej (zlewnia A i C) - modernizacja sieci kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic i chodników - część 1
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana oleju, węży, filtrów, pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych znajdujących się na terenie Zbiornika Wodnego Nysa
- 23.2023 Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w Campusie Pasteura UMW
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2023r
- Nadbudowa budynku komunalnego przy ul. Piastowskiej 15 w Zielonce
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.