eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UNIWERSYTECKIE CENTRUM STOMATOLOGII I MEDYCYNY SPECJALISTYCZNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302639004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bukowska 70

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-812

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 854 70 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.kempczynska@ucs.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucs.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d1833a-3792-46ca-a153-c4a750efd559

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FEWP.06.04-IZ.00-0020/23„Program poprawy ergonomii miejsc pracy w Uniwersyteckim Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działanie 06.04 Wsparcie pracowników i pracodawców, Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30d1833a-3792-46ca-a153-c4a750efd559

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-30d1833a-3792-46ca-a153-c4a750efd559

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składając ofertę w postaci elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem platformy ezamowienia.gov.pl. dokumenty podpisane przez osoby umocowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UCSIMS/382/7/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia obejmuje dwie grupy pracowników, dla których przewidziano następujące obszary tematyczne:
A. Dla lekarzy dentystów, higienistek stomatologicznych, asystentek stomatologicznych, pomocy dentystycznych i rejestratorek medycznych
✅ Komunikacja i budowanie relacji z pacjentem (16h)
✅ Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (16h)
✅ Asertywność i współpraca w zespole (16h)
✅ Profesjonalna obsługa pacjenta i trudne sytuacje (16h)
B. Dla techników dentystycznych
✅ Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (16h)
✅ Asertywność i współpraca w zespole (16h)
✅ Efektywna organizacja pracy i zarządzanie czasem (16h)
✅ Komunikacja i współpraca w zespole – unikanie konfliktów (16h)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą (Wykładowcą), wskazaną do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającą poniższe warunki:
a) osoba wskazana do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia posiada wykształcenie wyższe, co najmniej I stopnia (licencjat)
b) osoba wskazana do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia posiada doświadczenie (łącznie min. 36miesięcy)w pracy obszarze kształcenia pozaformalnego
np. w charakterze wolontariusza, pracownika organizacji/instytucji edukacyjnej, edukatora, trenera edukacji pozaformalnej, pedagoga, nauczyciela, instruktora, doradcy, wychowawcy, eksperta lub inne w okresie od 2015 do upływu terminu składania ofert;
c) osoba wskazana do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia posiada co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w obszarze umiejętności interpersonalnych rozumianych jako 3 dowolne lata w przeciągu których wykonawca zrealizował co najmniej 5 szkoleń w jednym roku;
d) osoba wskazana do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia nie jest zatrudniona jednocześnie na podstawie stosunku pracy w Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, chyba że nie zachodzi konflikt interesów rozumiany jako naruszenie zasady bezinteresowności i bezstronności poprzez w szczególności wykonywanie zadań mających związek lub kolidujących ze stanowiskiem służbowym, mających negatywny wpływ na sprawy prowadzone w ramach obowiązków służbowych, lub na bezstronność prowadzenia spraw służbowych z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne lub związki z jakimkolwiek krajem, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne bezpośrednie lub pośrednie interesy osobiste.
e) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych (niezależnie od formy zaangażowania) osoby wskazanej do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia nie będzie przekraczać 276 godzin miesięcznie .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 do SWZ
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
- Oświadczenie dotyczące aspektów społecznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ,
- Klauzule informacyjne zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ,
- dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy – jeżeli dotyczy,
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie -
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w
sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W związku z
powyższym do oferty składanej zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego
powinien wynikać zakres umocowania.
3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.