Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli w ramach wyposażenia 31 pokoi Oddziału Rehabilitacji stacjonarnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Sasanka" w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810914670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91-382-58-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krus.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.swi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krusswinoujscie.bip.gov.pl , https://krus-swi.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli w ramach wyposażenia 31 pokoi Oddziału Rehabilitacji stacjonarnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf772fa-d5af-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009575/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup mebli w ramach wyposażenia 31 pokoi Oddziału Rehabilitacji stacjonarnej - budynek Sasanka II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/KRUS/BZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup mebli w ramach wyposażenia 31 pokoi
Oddziału Rehabilitacji stacjonarnej”
Wykonanie i montaż mebli, zgodne z dokumentacją projektową Zamawiającego
w siedzibie Zamawiającego, ul. Konopnickiej 17, budynek „Sasanka II” w Świnoujściu
Wyposażenie, składające się z poszczególnych mebli wraz z elementami oświetlenia musi być fabrycznie nowe i posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność z przepisami prawa i normami (np. oceny, świadectwa, atesty, certyfikaty, karty techniczne, badania itp.) - wydane przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego typu dokumentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552172,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552172,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552172,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Meble Sp. zo.o, S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552395142
7.3.3) Ulica: ul. Andrzeja Struga 15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-777
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAKUB MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JAKUB MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552172,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Przebudowy dróg gminnych w Świnoujściu: ul. Kapitańskiej - Część I oraz ul. Żeglarskiej - Część II"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Remont dwóch toalet nr 2.10 i 3.10 położonych na I i II piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu.
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





