Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00181806/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu – serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej – (4).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7612e9ec-a139-4ece-8193-0ff41b2482c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu – serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej – (4).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7612e9ec-a139-4ece-8193-0ff41b2482c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "#Cyberbezpiczna Gmina Libiąż" -zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu-serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej -(4).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235140,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn.
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu – serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej – (4).
2) Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę:
a) serwerów kopii zapasowej – klaster wysokiej dostępności,
b) serwerów NAS,
c) dysków twardych do macierzy dyskowej (serwera NAS),
zwane razem w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia i SWZ „sprzętem”.
4) Wymagania ogólne w zakresie dostawy sprzętu:
a) dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materiałowych oraz nienoszący oznak użytkowania;
b) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu;
c) niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych (rok produkcji nie starszy niż 2024 rok) oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta.
Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-of-support” producenta;
d) Wykonawca zapewni dostawę sprzętu do wskazanej lokalizacji u Zamawiającego;
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, połączenie i skonfigurowanie urządzeń do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających, połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania;
f) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić licencji oprogramowania w taki sposób, aby Zamawiający był uprawniony do korzystania z oprogramowania na następujących polach eksploatacji:
a) prawo do korzystania z wszystkich funkcjonalności odsprzedanego oprogramowania w dowolny sposób;
b) prawo do instalowania odsprzedanego oprogramowania;
c) prawo do wykonywania kopii zapasowych, dostarczonych przez Wykonawcę nośników oraz zainstalowanych odsprzedanych oprogramowań;
d) prawo do aktualizowania oprogramowania, na które udzielono licencji, poprzez zamówienie i zainstalowanie nowszych wersji oprogramowania;
e) prawo do instalowania wszelkich poprawek opublikowanych na stronach wytwórcy oprogramowania.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ.
7) Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy – wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
8) Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 845 20 06 637
7.3.3) Ulica: Lipowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wilkasy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 5/2025 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





