Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223175/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00330896/01 - Wynik z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Spawalnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386893674
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Błogosławionego Czesława 16-18
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 33 58 200
1.4.8.) Numer faksu: 32 231 46 52
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: is@is.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gliwice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233946
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00223175/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
- Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł
- aktualne zezwolenie na świadczenie usług cateringowych na zewnątrz wydane przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków.
- Wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
- Decyzję właściwego terenowego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą spełnienia wymagań sanitarnych przy przewozie posiłków dopuszczającą środek transportu do transportu żywności.
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający następujące informacje: rodzaj usług, wartość brutto usług, daty wykonania / wykonywania, miejsca wykonania i podmiot na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane. Zamawiający wymaga, by co najmniej 2 zamówienia wskazane w wykazie spełniały warunki udziału określone w SWZ, tzn. każde z nich było świadczone było przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy i wartość brutto danego zamówienia wyniosła co najmniej 400 000,00 zł.
- Dowody określające, czy usługi wskazane przez wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie bądź też wykonywane są należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. W przypadku usług nadal wykonywanych - dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
- Oświadczenie o zatrudnianiu osoby na stanowisku dietetyka spełniającego wymagania – treść oświadczenia została wprowadzona do formularza ofertowego.
Po zmianie:
- Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł
- aktualne zezwolenie na świadczenie usług cateringowych na zewnątrz wydane przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków.
- Wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
- Decyzję właściwego terenowego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą spełnienia wymagań sanitarnych przy przewozie posiłków dopuszczającą środek transportu do transportu żywności.
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający następujące informacje: rodzaj usług, wartość brutto usług, daty wykonania / wykonywania, miejsca wykonania i podmiot na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane. Zamawiający wymaga, by co najmniej 2 zamówienia wskazane w wykazie spełniały warunki udziału określone w SWZ, tzn. każde z nich było świadczone było przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy i wartość brutto danego zamówienia wyniosła co najmniej 300 000,00 zł.
- Dowody określające, czy usługi wskazane przez wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie bądź też wykonywane są należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. W przypadku usług nadal wykonywanych - dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
- Oświadczenie o zatrudnianiu osoby na stanowisku dietetyka spełniającego wymagania – treść oświadczenia została wprowadzona do formularza ofertowego.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja obiektu - utworzenie Strefy wypoczynku i relaksu przy Szkole Podstawowej nr 41."
- 38-P-25 Środki do dezynfekcji
- Remont sal dydaktycznych w budynku Wydziału Budownictwa. Znak sprawy: DZPZ.284.50.2025.EO
- 4WOG-1200.2712.57.2025 Dostawa sprzętu RTV w podziale na 2 części
- Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny w Gliwicach
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 - POWTÓRKA
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 35 w Toruniu w roku szkolnym 2025/2026.
- "Pakiety żywnościowe dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 17 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Bierkowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Dania wegetariańskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.