Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215269/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00226751/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sali widowiskowej CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM EDUKACJI I INCJATYW KULTURALNYCH W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510983060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-233
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.bagniewski@ceik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aea43b6-f0bf-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali widowiskowej CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aea43b6-f0bf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123684/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Uzupełnienie wyposażenia sali widowiskowej CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-K/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Dostawa, montaż, konfiguracja i integracja systemu zarządzania obradami, spotkaniami, konferencjami i systemu transmisji z istniejącym oprogramowaniem do obsługi konferencji oraz innych spotkań.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237300-2 - Wyroby komputerowe
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 159900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz konfiguracja urządzeń umożliwiających osadzenie wizerunku tłumacza migowego w realizowanej transmisji na żywo.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48740000-7 - Pakiety oprogramowania do tłumaczenia z języków obcych
4.5.5.) Wartość części: 38745 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i dostosowanie urządzeń do tłumaczenia symultanicznego do istniejącego systemu tłumaczenia symultanicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48740000-7 - Pakiety oprogramowania do tłumaczenia z języków obcych
4.5.5.) Wartość części: 99630 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa projektora multimedialnego wraz z ekranem projekcyjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 104550 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa stacji roboczej do realizacji streamingu i nagrywania4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 15990 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa laptopów4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 34400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do ZSO nr3 w Olsztynie
- Remont pomieszczenia pożywkarni i zmywalni w budynku przy pl. Cieszyńskim 1 w Olsztynie.
- Dostawa wyposażenia pracowni wysokiej wierności na potrzeby jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Filia w Ełku.
- "Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty przy budynku Wydziału Prawa i Administracji ul. Dybowskiego 13
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - sprzętu komputerowego, video w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Zakup pracowni językowej do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego nr 2
- Zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" w wieku 15-18 lat zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP (etap 1)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





