Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191854/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00197575/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa weryfikacji projektu branży konstrukcyjnej, wskazanie rozwiązań projektowych w celu usunięcia ewentualnych wad, błędów projektowych dla inwestycji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa weryfikacji projektu branży konstrukcyjnej, wskazanie rozwiązań projektowych w celu usunięcia ewentualnych wad, błędów projektowych dla inwestycji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a49a93-1d1f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 projekty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191854/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/116/2021/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 310500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa weryfikacji projektu branży konstrukcyjnej, wskazanie rozwiązań projektowych w celu usunięcia ewentualnych wad, błędów projektowych dla inwestycji pn.: "Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, na działce Nr 41 obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb Nr 073."
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skills Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571133673
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-176
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
202 950,00 złotych brutto, tj.: 165 000,00 złotych netto
Na to wynagrodzenie Wykonawcy składają się:
a) za wykonanie sprawozdania, projektu wykonawczego, przedmiaru robót w kwocie 150 000,00 zł netto;
b) za wykonanie usługi nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w kwocie nie większej niż 15 000,00 zł netto, przy czym dla rozliczeń z Wykonawcą z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego przyjmuje się stawkę 3 200,00 zł netto za każdy udokumentowany dzień takiego nadzoru.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych w budynku pras ob. 209/1 na terenie Grupowej Oczyszczalni Ścieków "Dębogórze"
- ZAKUP I DOSTAWA TRANSPORTOWEGO SYSTEMU ULTRASONOGRAFICZNEGO (USG) DLA POTRZEB DOPOSAŻENIA AMBULANSU ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
- Przygotowanie kolacji w formie bufetu dla uczestników Konferencji TransNav
- SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA ODPADY MEDYCZNE DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Drugi etap rewitalizacji placu zabaw przy ul. Okrzei w Gdyni
- Świadczenie usługi cateringu (przerwy kawowe oraz obiady) podczas warsztatów i zajęć realizowanych w ramach projektów Wykwalifikowane kadry dla branży OZE oraz Wykwalifikowane kadry dla gospodarki
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji stanowiącej zabudowę wielorodzinną w miejscowości Zbuczyn."
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.