Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159335/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00159583/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach zadania „Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia w Szebniach
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY MIEJSKO - GMINNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W JAŚLE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPMGZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 448 16 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zozjaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozjaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed872a75-fb16-4b42-b382-1a8e7ee54a771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w ramach zadania „Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia w Szebniachwraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed872a75-fb16-4b42-b382-1a8e7ee54a77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131732/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane w ramach zadania „Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia w Szebniach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPMGZOZ/ZP/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Roboty budowlane w ramach zadania „Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia w Szebniach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap II”
Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu:
Instalacji:
- elektrycznej wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych,
- odgromowej,
- fotowoltaicznej,
- kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania,
- hydraulicznej,
- kanalizacji deszczowej,
- wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
Branży budowlanej:
- wykonanie posadzki,
- wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie schodów,
- zakup, dostawa i montaż ogrodzenia.
2. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót (zał. nr 1.1. ÷ 1.3.), projekty budowlane (zał. nr 3.1. ÷ 3.5.), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2.1. ÷ 2.5.),) będące załącznikami do SWZ.
UWAGA: projekt budowlany (zał. nr 3.1 ÷ 3.5) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2.1 ÷ 2.5) do wykorzystania w części dotyczącej przedmiarów
(zał. nr 1.1 ÷ 1.3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888369,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2144612,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888369,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHAWER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842648710
7.3.3) Ulica: Bohaterów Westerplatte 27A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888369,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa owoców i warzyw.
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jasło"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat skutków zmian klimatu w ramach projektu pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke"
- Dostawa odczynników do wykonywania badań hematologicznych, biochemicznych i immunochemicznych z dostawą i dzierżawą analizatorów dla SPMG Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jaśle
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasło
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.