Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180955/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422088831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24bc2d75-d6e1-4afd-98cc-d51e98f136c71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bc2d75-d6e1-4afd-98cc-d51e98f136c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nauka pływania dla dzieci/młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej, w tym z niepełnosprawnością ze środków Budżetu Obywatelskiego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania łącznie 480 godzin dydaktycznych (grupowych zajęć) w okresie maj 2025 r. do październik 2025 r. dla 12 grup. Na jedną grupę 40 godzin dydaktycznych, średni około 7 godzin w miesiącu (średnio 2 lekcje dydaktyczne w tygodniu)
x 6 m-cy , w tym:
a) dla 30 dzieci/młodzieży z niepełnosprawnością – 6 grup x 5 osób x 40 godzin/grupę = 240 godzin zajęć grupowych;
b) dla pozostałych 48 dzieci/młodzieży – 6 grup x 8 osób x 40 godzin/grupę = 240 godzin zajęć grupowych.
3. Zajęcia nauki pływania prowadzone będą w grupach liczących maksymalnie 8 osób oraz maksymalnie 5 osób w przypadku uczestników z niepełnosprawnością.
4. Zajęcia w miesiącach szkolnych będą odbywać się w godzinach popołudniowych (16:00-20:00 poniedziałek-piątek) lub w weekendy (10:00-18:00) w przypadku przerwy wakacyjnej (lipiec-sierpień) zajęcia będą odbywać się w godzinach (10:00-20:00 poniedziałek-piątek) lub w weekendy (10:00-18:00).
5. Jeden instruktor może prowadzić grupowe zajęcia nauki pływania jednorazowo tylko z jedną grupą w czasie jednych zajęć.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na potrzeby realizacji umowy wykfalifikowanej kadry instruktorów nauki pływania posiadających uprawnienia, o których mowa w § 4 ust. 1. oraz nie figurujących w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz nie skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 ze zm.).
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu sportowego potrzebnego do przeprowadzenia zajęć nauki pływania (deski, makarony itp.) oraz do wydania go przed zajęciami i odbioru po zajęciach o ile występuje taka konieczność.
8. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. Rejestrze
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122994 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122994 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Swim For a Dream
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252072652
7.3.3) Ulica: Pomorska 60/1u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122994 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych oraz biogazowni rolniczych
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.