eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7169eef-ca37-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7169eef-ca37-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0005.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowo – dostawczego ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. samochód osobowo – dostawczy:
1) pojazd fabrycznie nowy z 2024 r.,
2) silnik czterocylindrowy, zasilany paliwem ON, pojemność minimum 2900 cm3 o mocy minimum 170 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 6,
3) dopuszczalna masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony,
4) skrzynia biegów manualna 6 – biegowa,
5) kabina osobowa 3 miejscowa (kierowca + 2 pasażerów), w kolorze białym, zabezpieczona antykorozyjnie minimum cynkowaniem,
6) dodatkowe wyposażenie kabiny kierowcy:
a) klimatyzacja manualna,
b) centralny zamek ze zdalnym sterowaniem,
c) elektrycznie opuszczane szyby boczne,
d) regulowane ustawienie kierownicy,
e) wspomaganie kierownicy,
f) kierowca po lewej stronie do ruchu prawostronnego,
g) fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach z podłokietnikiem,
h) okno w tylnej ścianie kabiny,
i) tapicerka materiałowa ze wzmocnionymi obrzeżami winylem,
j) dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów,
k) poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów,
l) lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie,
m) radio,
7) oświetlenie zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym ustawa z dnia 20.06.1997 r., tylne lampy zabezpieczone siatką przed mechanicznym uszkodzeniem,
8) ogumienie w rozmiarze minimum 225/65R16 na felgach stalowych + dodatkowy komplet opon zimowych,
9) koło zapasowe pełnowymiarowe,
2. skrzynia ładunkowa wyposażona w trójstronny wywrot:
1) urządzenie fabrycznie nowe,
2) umożliwiająca trójstronny wywrot przy użyciu hydraulicznego siłownika podłogowego,
3) podłoga skrzyni stalowa o grubości minimum 2,5 mm,
4) burty boczne i tylna aluminiowe o wysokości minimum 400 mm, otwieranie minimum w dolnej osi,
5) ściana przednia do wysokości nadstawek,
6) wymiary wewnętrzne minimum 3,00 m (długość), minimum 2,00 m (szerokość),
7) rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo,
8) oświetlenie zewnętrzne diodowe zgodne z przepisami Prawa o ruchu drogowym ustawa z dnia 20.06.1997 r.,
9) nadstawki na wszystkich burtach z siatki o oczku 40 x 20 mm do wysokości kabiny (z możliwością demontażu), tył otwierany w formie drzwi podwójnych,
10) uchwyty podłogowe w ilości 6 sztuk,
11) siatka do zabezpieczania przewożonych towarów.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Rybniku przy ul. Pod Lasem 50B,
2) dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z kompletem płynów i materiałów eksploatacyjnych,
3) przekazania Zamawiającemu przy odbiorze:
a) dokumentów gwarancyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia w języku polskim,
b) instrukcji obsługi w języku polskim,
c) dokumentów określających częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych – harmonogram, zastosowane materiały eksploatacyjne (filtry, oleje, płyny, smary, itp.), 
d) katalogu części zamiennych (dopuszcza się w wersji elektronicznej),
e) kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji przedmiotu zamówienia,
4) bezpłatnego przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od daty odebrania przedmiotu zamówienia,
5) udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę) na prawidłowe działanie pojazdu. Gwarancja polegała będzie na bezpłatnym dostarczeniu i wymianie elementów niezdatnych do dalszego użytkowania na skutek ustalonej wady materiału, korzystając z oryginalnych części zamiennych nowych lub fabrycznie regenerowanych albo naprawie tych elementów, które okażą się niesprawne, lecz zdatne do dalszego użytkowania. Bezpłatne dla Zmawiającego będą materiały i robocizna,
6) bezpłatnego usunięcia usterek, które ujawniły się w okresie gwarancji maksymalnie w terminie 10 dni roboczych od powiadomienia go przez Zamawiającego o usterce, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony,
7) podstawienia pojazdu zastępczego o zbliżonych parametrach na koszt Wykonawcy, w przypadku kiedy termin naprawy pojazdu będzie przekraczał 10 dni roboczych w okresie gwarancji,
8) przystąpienia do naprawy w terminie 3 dni roboczych od daty e-mailowego lub telefonicznego zgłoszenia usterki Wykonawcy,
9) punktu serwisowego pogwarancyjnego zlokalizowanego w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dokonuje usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt Wykonawcy w przypadku:
1) bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki,
2) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonanego w terminie usunięcia usterki.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.