eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z migracją MS Office do wersji chmurowej Microsoft Office 365 lub równoważnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z migracją MS Office do wersji chmurowej Microsoft Office 365 lub równoważnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Komisja Egzaminacyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lewartowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225366632

1.5.8.) Numer faksu: 225366500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cke-efs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cke.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z migracją MS Office do wersji chmurowej Microsoft Office 365 lub równoważnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff81462-1623-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018550/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z migracją MS Office do wrsji chmurowej Microsoft Office 365 lub równoważnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181846/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKE/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567382,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci teleinformatycznej wraz
z migracją MS Office do wersji chmurowej Microsoft Office 365 lub równoważnej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zakup subskrypcji pakietu biurowego MS Office 365 A3 dla 150 użytkowników
2. Zakup subskrypcji oprogramowania CodeTwo dla 150 użytkowników
3. Zakup macierzy dyskowej
3.1 Zakup wsparcia producenta do macierzy już posiadanej przez Zamawiającego
4. Zakup serwerów
5. Zakup przełączników SAN FC
6. Zakup przełączników LAN
7. Patchcord światłowodowy OM3 LC-LC MM 3m
8. Zakup licencji Windows Server 2019 Standard 22 + CAL 150
9. Zakup licencji MathType 7
10. Zakup licencji SQL Server Standard 2019 1 + CAL25 (na 2 CPU)
11. Zakup licencji MSEndptConfigmgr 150 users + SysCtrStdCore (na 2 CPU)
12. Zakup licencji do Commvault dla O365
13. Zakup Vmware Essentials Plus Kit + 1 rok wsparcia Basic, Essentials Kit + rok subskrypcji
14. Zakup przedłużenia wsparcia na posiadany pakiet oprogramowania Vmware Essentials Plus Kit
15. Wdrożenie/Migracja
16. Utrzymanie
17. Szkolenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48820000-2 - Serwery

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707127,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707127,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707127,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euvic Solutions S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015760481

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 98

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707127,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.