eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa zamówień publicznych na potrzeby utworzenia i wyposażenia Centrów Symulacji Endoskopowej, w ramach projektu współfinansowanego przez UE, ze środków EFS w ramach POWER



Ogłoszenie z dnia 2021-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa obsługa zamówień publicznych na potrzeby utworzenia i wyposażenia Centrów Symulacji Endoskopowej, w ramach projektu współfinansowanego przez UE, ze środków EFS w ramach POWER

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22 56 93 777

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233106

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00184044/05

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 05

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi

Po zmianie:
Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne,Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej,Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi branżowe i podobne,Usługi zarządzania umowami,Różne usługi

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi

Po zmianie:
Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne,Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej,Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi branżowe i podobne,Usługi zarządzania umowami,Różne usługi

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi

Po zmianie:
Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne,Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej,Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,Doradztwo prawne i usługi informacyjne,Różne usługi branżowe i podobne,Usługi zarządzania umowami,Różne usługi

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
9.1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które skieruje do realizacji zamówienia stanowiącymi tzw. personel kluczowy, tj.:
9.1.1. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 1 lub części nr 2 – warunek spełni wykonawca, który wykaże, że dysponuje:
1) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Eksperta/Ekspertki ds. zamówień publicznych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada tytuł zawodowy magistra prawa oraz
b) posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w przygotowywaniu lub przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na formalno-prawnym przygotowaniu lub przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej 5 (pięciu) lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert, z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz
b) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na doradztwie formalno-prawnym w zakresie zamówień publicznych, a w tym:
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w trybie konkurencyjnym, oraz
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła doradztwa na etapie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie robót budowlanych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę techniczną z zakresu robót budowlanych oraz
b) posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny;
9.1.2. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 3 – warunek spełni wykonawca, który wykaże, że dysponuje:
1) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Eksperta/Ekspertki ds. zamówień publicznych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada tytuł zawodowy magistra prawa oraz
b) posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w przygotowaniu lub przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na formalno-prawnym przygotowaniu lub przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, w trybie konkurencyjnym;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej 5 (pięciu) lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz
b) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na doradztwie formalno-prawnym w zakresie zamówień publicznych a w tym:
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w trybie konkurencyjnym o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, oraz
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie wyposażenia oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę techniczną – co oznacza znajomość parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów medycznych oraz znajomość rynku symulatorów medycznych, oraz
b) posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub równorzędny, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, przez co najmniej 2 (dwa) lata świadczył(-ła) pracę lub usługi – w zakresie związanym z obsługą stanowisk do symulacji medycznych oraz stanowisk do symulacji endoskopowej, licząc łącznie okresy obowiązywania umowy/umów (z wyłączeniem ewentualnych przerw).
UWAGA:
 wykonawca nie może wskazać tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z opisanych powyżej funkcji (w ramach jednej części zamówienia), jednak w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca może wskazać te same osoby do pełnienia tych samych funkcji opisanych powyżej w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć także postępowanie prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w opracowaniu elementów specyfikacji warunków zamówienia/specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w etapie badania lub oceny ofert,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o progach unijnych należy przez to rozumieć kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej,
 postępowania wykazane na potrzeby potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą być przeprowadzone, tj. zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania,
 postępowanie uznaje się za przeprowadzone w trybie konkurencyjnym, jeżeli w danym trybie wymagana jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu,
 w ramach doświadczenia poszczególnych osób możliwe jest wykazanie jednej usługi na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy,
 na potrzeby obliczania okresu doświadczenia zawodowego przyjmuje się że – jeżeli w tym samym okresie czasu (równolegle) dana osoba świadczyła usługi na rzecz więcej niż jednego podmiotu, liczba lat świadczenia usługi na rzecz każdego z tych podmiotów nie sumuje się,
 ponadto przyjmuje się, że jeden rok odpowiada 12 miesiącom, a termin wyrażony w miesiącach upływa w dniu poprzedzającym dzień odpowiadający liczbie dnia początkowego (np. okres od dnia 1 stycznia do 31 stycznia tego samego roku to jeden miesiąc, a okres od dnia 1 stycznia do 31 grudnia tego samego roku to 12 miesięcy). Jeżeli w ostatnim miesiącu terminu nie ma dnia odpowiadającego liczbie dnia początkowego, przyjmuje się, że termin upływa w ostatnim dniu tego miesiąca.
Ilekroć w SWZ jest mowa o radcy prawnym lub adwokacie, uznaje się, że stosowne warunki spełnia także osoba posiadająca uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 823).
Jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu, którego dotyczy niniejsza SWZ.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, podać posiadane przez te osoby uprawnienia oraz informacje o ich doświadczeniu, a w tym informacje o rodzaju i zakresie czynności wykonywanych przez te osoby w ramach zrealizowanych usług wraz z terminem ich wykonania, a także wskazaniem podmiotu, na rzecz którego usługi te były realizowane oraz pozostałe informacje wymagane zgodnie ze wzorem Wykazu osób, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ w zakresie określonym w opisie warunku w doniesieniu do poszczególnych osób.
9.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w SWZ, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
9.3. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt 15 SWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Po zmianie:
9.1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które skieruje do realizacji zamówienia stanowiącymi tzw. personel kluczowy, tj.:
9.1.1. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 1 lub części nr 2 – warunek spełni wykonawca, który wykaże, że dysponuje:
1) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Eksperta/Ekspertki ds. zamówień publicznych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada tytuł zawodowy magistra prawa oraz
b) posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w przygotowywaniu lub przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na formalno-prawnym przygotowaniu lub przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej 3 (trzech) lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert, z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz
b) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na doradztwie formalno-prawnym w zakresie zamówień publicznych, a w tym:
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w trybie konkurencyjnym, oraz
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła doradztwa na etapie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie robót budowlanych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę techniczną z zakresu robót budowlanych oraz
b) posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny;
9.1.2. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 3 – warunek spełni wykonawca, który wykaże, że dysponuje:
1) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Eksperta/Ekspertki ds. zamówień publicznych oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada tytuł zawodowy magistra prawa oraz
b) posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w przygotowaniu lub przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na formalno-prawnym przygotowaniu lub przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, w trybie konkurencyjnym;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej 3 (trzech) lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz
b) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na doradztwie formalno-prawnym w zakresie zamówień publicznych a w tym:
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w trybie konkurencyjnym o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, oraz
 co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie wyposażenia oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę techniczną – co oznacza znajomość parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów medycznych oraz znajomość rynku symulatorów medycznych, oraz
b) posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub równorzędny, oraz
c) w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, przez co najmniej 1 (jeden) rok świadczył(-ła) pracę lub usługi – w zakresie związanym z obsługą stanowisk do symulacji medycznych, w tym stanowisk do symulacji endoskopowej, licząc łącznie okresy obowiązywania umowy/umów (z wyłączeniem ewentualnych przerw).
UWAGA:
 wykonawca nie może wskazać tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z opisanych powyżej funkcji (w ramach jednej części zamówienia), jednak w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca może wskazać te same osoby do pełnienia tych samych funkcji opisanych powyżej w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć także postępowanie prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w opracowaniu elementów specyfikacji warunków zamówienia/specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w etapie badania lub oceny ofert,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o progach unijnych należy przez to rozumieć kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej,
 postępowania wykazane na potrzeby potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą być przeprowadzone, tj. zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania,
 postępowanie uznaje się za przeprowadzone w trybie konkurencyjnym, jeżeli w danym trybie wymagana jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu,
 w ramach doświadczenia poszczególnych osób możliwe jest wykazanie jednej usługi na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy,
 na potrzeby obliczania okresu doświadczenia zawodowego przyjmuje się że – jeżeli w tym samym okresie czasu (równolegle) dana osoba świadczyła usługi na rzecz więcej niż jednego podmiotu, liczba lat świadczenia usługi na rzecz każdego z tych podmiotów nie sumuje się,
 ponadto przyjmuje się, że jeden rok odpowiada 12 miesiącom, a termin wyrażony w miesiącach upływa w dniu poprzedzającym dzień odpowiadający liczbie dnia początkowego (np. okres od dnia 1 stycznia do 31 stycznia tego samego roku to jeden miesiąc, a okres od dnia 1 stycznia do 31 grudnia tego samego roku to 12 miesięcy). Jeżeli w ostatnim miesiącu terminu nie ma dnia odpowiadającego liczbie dnia początkowego, przyjmuje się, że termin upływa w ostatnim dniu tego miesiąca.
Ilekroć w SWZ jest mowa o radcy prawnym lub adwokacie, uznaje się, że stosowne warunki spełnia także osoba posiadająca uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 823).
Jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu, którego dotyczy niniejsza SWZ.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, podać posiadane przez te osoby uprawnienia oraz informacje o ich doświadczeniu, a w tym informacje o rodzaju i zakresie czynności wykonywanych przez te osoby w ramach zrealizowanych usług wraz z terminem ich wykonania, a także wskazaniem podmiotu, na rzecz którego usługi te były realizowane oraz pozostałe informacje wymagane zgodnie ze wzorem Wykazu osób, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ w zakresie określonym w opisie warunku w doniesieniu do poszczególnych osób.
9.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w SWZ, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
9.3. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt 15 SWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy PZP lub w ust. 2 lub 3 niniejszego paragrafu.
2. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy, poprzez:
1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku:
a) opóźnienia w zawarciu lub realizacji umów w sprawach zamówień objętych Umową lub zamówień na potrzeby Utworzenia CSE z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas wynikający z tego opóźnienia,
b) wystąpienia zdarzenia lub okoliczności spowodowanych siłą wyższą, tj. o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu lub wystąpieniu których Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie oraz z dołożeniem należytej zawodowej staranności, nie mogli zapobiec ani ich uniknąć lub przezwyciężyć, oraz które nie mogą być zasadniczo przypisane żadnej ze Stron, np. wystąpienie zdarzenia zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy lub zamówień objętych Umową lub zamówień na potrzeby Utworzenia CSE – o czas wynikający z tego opóźnienia;
2) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy określonej w § 5 ust. 1 proporcjonalnie do wartości niezrealizowanej części Umowy, ustalonej z uwzględnieniem wartości procentowych określonych w Załączniku nr 1 do Umowy – w przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o rezygnacji z przeprowadzania kolejnego postępowania o udzielenie zamówień objętych Umową po co najmniej dwukrotnym nieskutecznym przeprowadzeniu postępowania w odniesieniu do tego samego przedmiotu zamówienia, co skutkuje nie zawarciem wszystkich planowanych umów w sprawach zamówień objętych Umową;
3) zmianę osób, o których mowa w § 3 ust. 5, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji Postępowania oraz pod warunkiem wykazania, że nowo wskazana osoba uzyskałaby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia personelu kluczowego Wykonawcy określonego w Postępowaniu;
4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby danego podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie mają postanowienia § 10 ust. 4.
3. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP, tj. nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy w stosunku do pierwotnej Umowy, a w szczególności:
1) wiedza o jej wprowadzeniu do Umowy na etapie Postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie stanowiące przedmiot Umowy ani na wynik Postępowania;
2) jest wywołana przyczynami zewnętrznymi (nieprzewidywalnymi na etapie Postępowania i niezależnymi od Stron) i odnosiłaby się w taki sam sposób do każdego innego wykonawcy biorącego udział w Postępowaniu w takim samym zakresie i na takich samych zasadach.

Po zmianie:
1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy PZP lub w ust. 2 lub 3 niniejszego paragrafu.
2. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy, poprzez:
1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku:
a) opóźnienia w zawarciu lub realizacji umów w sprawach zamówień objętych Umową lub zamówień na potrzeby Dostawy wyposażenia CSE/Utworzenia CSE z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas wynikający z tego opóźnienia,
b) wystąpienia zdarzenia lub okoliczności spowodowanych siłą wyższą, tj. o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu lub wystąpieniu których Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie oraz z dołożeniem należytej zawodowej staranności, nie mogli zapobiec ani ich uniknąć lub przezwyciężyć, oraz które nie mogą być zasadniczo przypisane żadnej ze Stron, np. wystąpienie zdarzenia zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy lub zamówień objętych Umową lub zamówień na potrzeby Utworzenia CSE – o czas wynikający z tego opóźnienia;
2) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy określonej w § 5 ust. 1 proporcjonalnie do wartości niezrealizowanej części Umowy, ustalonej z uwzględnieniem wartości procentowych określonych w Załączniku nr 1 do Umowy – w przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o rezygnacji z przeprowadzania kolejnego postępowania o udzielenie zamówień objętych Umową po co najmniej dwukrotnym nieskutecznym przeprowadzeniu postępowania w odniesieniu do tego samego przedmiotu zamówienia, co skutkuje nie zawarciem wszystkich planowanych umów w sprawach zamówień objętych Umową;
3) zmianę osób, o których mowa w § 3 ust. 5, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji Postępowania oraz pod warunkiem wykazania, że nowo wskazana osoba uzyskałaby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia personelu kluczowego Wykonawcy określonego w Postępowaniu;
4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby danego podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie mają postanowienia § 10 ust. 4.
3. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP, tj. nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy w stosunku do pierwotnej Umowy, a w szczególności:
1) wiedza o jej wprowadzeniu do Umowy na etapie Postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie stanowiące przedmiot Umowy ani na wynik Postępowania;
2) jest wywołana przyczynami zewnętrznymi (nieprzewidywalnymi na etapie Postępowania i niezależnymi od Stron) i odnosiłaby się w taki sam sposób do każdego innego wykonawcy biorącego udział w Postępowaniu w takim samym zakresie i na takich samych zasadach.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-20 12:00

Po zmianie:
2021-10-22 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-20 13:00

Po zmianie:
2021-10-22 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-13

Po zmianie:
2021-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.