Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148628/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00171685/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00177554/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalno-biurowego, garażu wielostanowiskowego, drogi dojazdowej, stanowisk parkingowych i stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z przyłączami na terenie Parku Śląskiego S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,193379,1d39a4825b57d85f6932ecb858d93ff5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku socjalno-biurowego, garażu wielostanowiskowego, drogi dojazdowej, stanowisk parkingowych i stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z przyłączami na terenie Parku Śląskiego S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa46d27-e311-4712-9d75-f4dcc7527ca3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/TP/RB/2025/AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9041400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Budowa budynku socjalno-biurowego, garażu wielostanowiskowego, drogi dojazdowej, stanowisk parkingowych i stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z przyłączami na terenie Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie.
2. Zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Etap I:
a) wykonanie inwentaryzacji terenu, mapy do celów projektowych wraz z uzbrojeniem w zakresie niezbędnym do opracowania projektu, wykonanie odwiertów geologicznych i opinia geotechniczna, oraz uzyskanie informacji o warunkach górniczo-geologicznych,
b) opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej na podstawie koncepcji Zamawiającego wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych,
c) opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego,
d) wykonanie dokumentacji wykonawczej, zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, zasadami projektowania i wiedzą techniczną,
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji) oraz wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej.
Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów dostarczonych przez siebie w ramach otrzymanego zamówienia za wyjątkiem koszy na śmieci, słupów oświetleniowych wraz z oprawą, źródłem światła i fundamentem, które zapewnia Zamawiający.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU z załącznikami (Załącznik nr 3 do SWZ).
5. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11025179,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18362665,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11025179,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MAXIMUS ZBH MUC Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431771828
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
KAIZERBRECHT INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - zgodnie z zobowiązaniem podmiotu.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MAXIMUS ZBH MUC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MAXIMUS ZBH MUC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11025179,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2025
- Unowocześnienie i dostosowanie Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID -19 i innych chorób zakaźnych wraz z przebudową III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Opracowanie graficzne i wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych na potrzeby realizacji programów polityki zdrowotnej i innych akcji/wydarzeń realizowanych przez Wydział Zdrowia
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (3 części)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Podmiejska 62 - I/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią - skrzydło zachodnie - remont pomieszczeń oraz remont dachu budynku szkoły
- Modernizacja drogi "Rożnów w kierunku P. Rabenda" w km 0+000 do 0+380
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.