Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00235687/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-18
- 2025/BZP 00261729/01 - Wynik z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowości 32
1.4.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232807
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00218652
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci:
1) leżak drewniany z nadrukiem – 50 szt.,
2) parasolka z nadrukiem – 50 szt.,
3) długopis z nadrukiem 1000 szt.,
4) notes A6 z nadrukiem 300 szt.,
5) ołówek drewniany z gumką i nadrukiem 1000 szt.;
6) kredki w opakowaniu z temperówką – 200 szt.,
7) torba materiałowa na ramię z nadrukiem - 300 szt.;
8) kubek ceramiczny z nadrukiem - 200 szt.;
9) torba papierowa mała – 300 szt.;
10) torba papierowa duża – 500 szt.;
11) bidon – 200 szt.,
12) zakreślacze w obudowie – 200 szt.;
13) tradycyjne cukierki krówki, etykieta z nadrukiem - 40 kg;
2. Na wszystkich materiałach zostaną naniesione logotypy wg wzorów określonych w załączniku nr 7 do SWZ
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci:
1) leżak drewniany z nadrukiem – 50 szt.,
2) parasolka z nadrukiem – 50 szt.,
3) długopis z nadrukiem 1000 szt.,
4) notes A6 z nadrukiem 300 szt.,
5) ołówek drewniany z gumką i nadrukiem 1000 szt.;
6) kredki w opakowaniu z temperówką – 200 szt.,
7) torba materiałowa na ramię z nadrukiem - 300 szt.;
8) kubek ceramiczny z nadrukiem - 200 szt.;
9) torba papierowa mała – 300 szt.;
10) torba papierowa duża – 500 szt.;
11) bidon – 200 szt.,
12) zakreślacze w obudowie – 200 szt.;
13) tradycyjne cukierki krówki, etykieta z nadrukiem - 40 kg;
14) smycze z karabińczykiem 2000 szt.;
15) pendrive 200 szt.;
16) plecak 200 szt.;
17) kubek termiczny 200 szt..
2. Na wszystkich materiałach zostaną naniesione logotypy wg wzorów określonych w załączniku nr 7 do SWZ
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-16 09:00
Po zmianie:
2025-05-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-16 09:05
Po zmianie:
2025-07-02 10:05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa publikacji pn. "80 lat polskiej sceny operowej we Wrocławiu" z okazji jubileuszu Opery Wrocławskiej
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Sukcesywne usługi drukowania na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Pisaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.