eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz ze zmianą sposobu ogrzewania z podziałem na 2 zadania: ul. Żurawia 7 i ul. Gliwicka 48



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz ze zmianą sposobu ogrzewania z podziałem na 2 zadania: ul. Żurawia 7 i ul. Gliwicka 48

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0006655e-dd04-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków mieszkalnych wraz ze zmianą sposobu ogrzewania z podziałem na 2 zadania: ul. Żurawia 7 i ul. Gliwicka 48

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0006655e-dd04-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003415/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Żurawia 7 w Rybniku

1.1.15 Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Gliwicka 48 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0016.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5008103,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3159659,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania.
Zadania 1: Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Żurawia 7 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia :
Budynek Żurawia nr 7
1) rozebranie okien i drzwi,
2) wymiana okien,
3) wymiana drzwi zewnętrznych wyposażonych w samozamykacze, odbojniki oraz stopki,
4) przygotowanie podłoża elewacji,
5) gruntowanie podłoża preparatem gruntującym,
6) zamocowanie listwy cokołowej startowej, 
7) przyklejenie termoizolacji na:
a) ściany zewnętrzne poniżej poziomu terenu (ściany piwnicy) i cokołu docieplić warstwą styropianu ekstrudowanego XPS300 gr.15 cm o współczynniku λ=0,035 W/m·K, klasa E,
b) ściany zewnętrzne od poziomu cokołu docieplić warstwą styropianu samogasnącego fasadowego EPS70 gr.20 cm o współczynniku λ≤0,038 W/m·K, klasa E,
c) ościeża okienne, drzwiowe i gzymsy docieplić warstwą styropianu samogasnącego fasadowego EPS70 gr.2 cm o współczynniku λ≤0,031 W/m·K, klasa E,
d) strop nad ostatnią kondygnacją docieplić warstwą styropianu EPS dach podłoga gr.20 cm(2x10cm) o współczynniku λ=0,031 W/m·K,
e) stropodach nad klatką schodową docieplić warstwą granulatu z wełny mineralnej gr.22cm o współczynniku λ=0,037 W/m·K,
8) przymocowanie płyt za pomocą łączników mechanicznych do ścian,
9) przyklejenie warstwy siatki,
10) ochrona narożników kątownikami perforowanymi aluminiowymi z siatką,
11) realizacja zadania oraz dostawa i montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach,
12) wywóz i unieszkodliwienie gruzu,
13) wykonanie tynków,
14) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
15) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
16) roboty towarzyszące i porządkowe,
17) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
18) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
19) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
20) wykonanie instalacji gazowej,
21) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,
22) roboty towarzyszące i porządkowe,
23) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
24) wykonanie bruzd pod przewody zasilające,
25) montaż nowej instalacji elektrycznej,
26) sprawdzenia i pomiary,
27) wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dla każdego lokalu osobno.

Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.

Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót: instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, wodno – kanalizacyjnej, elektrycznych,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie ścian zewnętrznych, wewnętrznych, stropów,
3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
4) wykonanie robót wykończeniowych w zakresie robót tynkarskich, malarskich i posadzkarskich.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz pozwolenie na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 2618118,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania.
Zadane 2: Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Gliwicka 48 w Rybniku.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Budynek Gliwicka nr 48
1) prace przygotowawcze i demontażowe przed wykonaniem ocieplenia,
2) naprawa ubytków elewacji przed wykonaniem ocieplenia,
3) wykonanie docieplenia dachu od strony wewnętrznej, wełną mineralną o współczynniku lambda 0,038 gr.24cm,
4) wymiana podłogi na gruncie wraz z dociepleniem w części niepodpiwniczonej,
5) wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą pianą izolacyjną natryskową (PIR): 8cm o współczynniku lambda 0,034,
6) wykonanie prowadzenia wszelkiej instalacji telewizyjnej, internetowej, kablowej w szynach pod ociepleniem,
7) demontaż istniejących rur spustowych na czas wykonywania ocieplenia oraz ponowny montaż po wykonaniu wszystkich prac związanych z ociepleniem budynku,
8) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku płytami poliizocyjanuratowymi (PIR) o współczynniku lambda 0,025 gr. 8 cm, w okładzinie z welonem szklanym typu ETX,
9) wymiana parapetów na nowe z blachy powlekanej,
10) demontaż okien i montaż nowych okien z PCV (wg Zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej, rys. 2.10),
11) demontaż drzwi i montaż nowych (wg Zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej, rys. 2.10). Drzwi należy wyposażyć w samozamykacz, odbojnik oraz stopkę,
12) montaż obróbki na styku projektowanego docieplenia, a konstrukcją dachu,
13) skucie luźnych fragmentów tynków na elewacji,
14) realizacja zadania oraz dostawa i montaż budek lęgowych zgodnie z opinią ornitologiczną,
15) uzupełnienie ubytków tynków na elewacji po wymianie okien,
16) wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych,
17) usunięcie istniejących pieców kaflowych oraz uzupełnienie stropu i zamurowanie otworu do komina,
18) wykonanie wewnętrznej instalacji gazu i instalacji centralnego ogrzewania w jednym mieszkaniu nr 4,
19) montaż nowych domofonów,
20) wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynku oaz dla każdego lokalu.

Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.

Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót: instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, wodno – kanalizacyjnej, elektrycznych,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie ścian zewnętrznych, wewnętrznych, stropów,
3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
4) wykonanie robót wykończeniowych w zakresie robót tynkarskich, malarskich i posadzkarskich.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz pozwolenie na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamóweinia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 541541,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2285000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3996000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2285000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partum T. Machniewicz, R. Iwanina Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482791568

7.3.3) Ulica: Trocera 7d/10

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2285000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539900,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1393200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539900,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420009531

7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10 c

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539900,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII 8.3 - Okres realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie (Zadanie nr 1, 2):
- 180 dni od daty zawarcia umowy zakończenie całości robót w tym:
do dnia 15.09.2023 r. wykonanie instalacji gazowej oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej z uwagi na zapewnienie ogrzewania lokali w sezonie grzewczym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.