eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › BO (2022): Remont nawierzchni osiedlowych ciągów pieszych i schodów, osiedlowego parkingu oraz stworzenie miejsca wypoczynku na os. Kormoran - ciągi piesze i schody

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO (2022): Remont nawierzchni osiedlowych ciągów pieszych i schodów, osiedlowego parkingu oraz stworzenie miejsca wypoczynku na os. Kormoran – ciągi piesze i schody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO (2022): Remont nawierzchni osiedlowych ciągów pieszych i schodów, osiedlowego parkingu oraz stworzenie miejsca wypoczynku na os. Kormoran – ciągi piesze i schody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf93fd0-d286-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont nawierzchni osiedlowych ciągów pieszych i schodów, osiedlowego parkingu oraz stw. miejsca wyp. na os. Kormoran

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowego zamówienia, realizowanego ze środków finansowych OBO 2022, planuje się remont chodników,tj.: rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych, wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika, warstwy mrozoochronnej z piasku, podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Ustawienie nowych obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej bezfazowej o grubości 8 cm, remont schodów. Realizację projektu podzielono na 2 etapy:
Etap I – Zamówienie podstawowe (odcinek 1 i 2):
Rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych, nawierzchni bitumicznej, donic betonowych oraz schodów. Wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika, wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o gr. 15 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ustawienie obrzeży betonowych oraz ułożenie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej o gr. 8 cm. Remont schodów.
Etap II – Prawo opcji:
Wykonanie rabaty o pow. ok 17 m2, uzupełnienie rabaty ziemią urodzajną w ilości ok 17 m3, posadzenie 94 szt. roślin, wykorowanie powierzchni rabat przekompostowaną drobno mieloną korą drzew iglastych – warstwa gr. 5 cm. Wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika, wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o gr. 15 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ustawienie obrzeży betonowych oraz ułożenie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej o gr. 8 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ. Zakres robót przedstawiono w załączniku graficznym – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171303,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172787,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171303,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADOLNY BUDOWA I REMONT DRÓG USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE I HANDEL JANUSZ NADOLNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391047209

7.3.3) Ulica: ul. Rocha 4

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171303,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.