eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 478115415

1.5.8.) Numer faksu: 478111534

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a35c714-c9e1-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/1.3.11/22/SZP/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165208,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.1, (KP Wisznice), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 12040 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.2 (PP Potok Górny), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.3 (KPP Janów Lubelski)), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 24360,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.4 (PP Modliborzyce), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 4552,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.5 (PPGodziszów), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.6 (KP Bełżyce), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.7 (KP Poniatowa), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 11960,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.8 (KP Szczebrzeszyn), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 3384,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.9 (PP Milejów), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 4560,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.10 (KP Terespol), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.
2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.11 (PP Ulhówek), we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 1992,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 1 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 2 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 3 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 4 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 5 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32918,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32918,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32918,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063693

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 35 A

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32918,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34111,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34111,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34111,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zakład Usług Komunalnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170003099

7.3.3) Ulica: Młodzieżowa 4

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34111,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 8 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 9 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 10 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie pakietu nr 11 unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.