Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197015/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku klubu dziecięcego w Krzyżu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku klubu dziecięcego w Krzyżu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b818375-2102-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wyposażenie budynku żłobka w Czersku oraz klubiku dziecięcego w Krzyżu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. „Utworzenie klubu dziecięcego i żłobka w Gminie Czersk szansą na zatrudnienie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Działania 05.03. Opieka nad dziećmi do lat 3, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.72.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34186,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku klubu dziecięcego w Krzyżu.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. „Utworzenie klubu dziecięcego i żłobka w Gminie Czersk szansą na zatrudnienie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Działania 05.03. Opieka nad dziećmi do lat 3, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia łącznie z ich rozładowaniem, rozpakowaniem, ustawieniem oraz zamontowaniem na koszt własny i własne ryzyko Wykonawcy.
2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca dokona dokładnych pomiarów pomieszczeń w budynku klubu dziecięcego w Krzyżu, gdzie będzie dokonywany montaż.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o gotowości budynku klubu dziecięcego w Krzyżu do wykonania prac montażowych mebli i wyposażenia.
4. Wykonawca na co najmniej 24 godziny przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego
o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt do budynku klubu dziecięcego w Krzyżu.
6. Uwaga. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest załącznik nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Regał z 2 przegrodami i 2 półkami - 1 szt.,
2) Szafka asymetryczna wraz z drzwiczkami - 1 szt.,
3) Szafka na plastikowe pojemniki z przegrodą - 1 szt.,
4) Pojemnik - 1 szt.,
5) Pojemnik duży - transparentny - 2 szt.,
6) Pojemnik głęboki - 3 szt.,
7) Pojemnik głęboki - transparentny - 2 szt.,
8) Szafka - schowek dla dzieci - 1 szt.,
9) Materac - siedzisko - 1 szt.,
10) Szeroka szafka wisząca - 1 szt.,
11) Cichy blat prostokątny - 2 szt.,
12) Nogi okrągłe z dokrętkami bielone - 2 kpl. po 4 szt.,
13) Krzesełko - 10 szt.,
14) Biurko z szafką i 1 szufladą - 1 szt.,
15) Krzesło konferencyjne popielato-czarne - 1 szt.,
16) Szatnia - szafka do szatni - 2 szt.,
17) Szatnia - drzwiczki do szatni - 10 szt.,
18) Komplet mebli kuchennych i do zmywalni - 1 zestaw,
19) Łóżeczko przedszkolne/leżaczek - 10 szt.,
20) Kojec - 2 szt.,
21) Zestaw sanitarny (pojemnik na zużyte pieluchy – 1 sztuka, kosz na śmieci- 1 sztuka) - 2 kpl.,
22) Przewijak z materacem - 3 szt.,
23) Regał na nocniki z półeczkami - 1 szt.,
24) Nocnik - 5 szt.,
25) Dywan - 1 szt.,
26) Zabawki - 1 zestaw,
27) Pomoce dydaktyczne - 1 zestaw,
28) Pojemniki na zabawki - 1 zestaw,
29) Apteczka medyczna - 1 zestaw,
30) Sprzęt RTV (telewizor, radio) - 1 kpl.,
31) Zmywarka - 1 szt.,
32) Chłodziarka - 1 szt.,
33) Sterylizator do butelek - 2 szt.,
34) Wyposażenie gastronomiczne (podgrzewacz do butelek, naczynia, sztućce) - 1 zestaw,
35) Szafa do zabudowy - 1 szt.,
36) Biurko - 1 szt.,
37) Krzesło komputerowe - 1 szt.,
38) Kozetka lekarska - 1 szt.,
39) Szafa do zabudowy - 1 szt.,
40) Biurko - 1 szt.,
41) Krzesło komputerowe - 1 szt.,
42) Krzesło - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





