Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156139/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioletta.franz-prokop@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-317964f4-8d05-4b7f-ae6f-9042aab3ce92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.43 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.3.2025.WFP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129799,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia. W Załączniku nr 1 i 2 do OPZ znajdują się Testy Passmark powołane w Załączniku nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy (dla pozycji nr 10 (Monitor V) i nr 16 (Notebook VI) Opisu Przedmiotu Zamówienia/ Minimalnych Wymagań Zamawiającego- Załącznik 1 umowy) oraz 24 miesięcy dla pozostałych pozycji OPZ na dostarczony sprzęt oraz akcesoria i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu oraz akcesoriów.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie z wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
Wykonawca na etapie realizacji zamówienia wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje dostawy realizowane w ramach realizacji różnych projektów i grantów m.in. NCN i OPUS.
7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej oraz świadczenie wszelkich usług opisanych w OPZ i umowie. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kalkulacji cenowej –– w Formularzu ofertowym w Załączniku nr 1 do SWZ.
8. W Formularzu ofertowym- Załącznik nr 1 do SWZ oraz OPZ- Załącznik nr 3, wskazano ilość sprzętu, które Zamawiający zamierza nabyć w ramach przedmiotowego zamówienia.
9. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty oraz oznakowania (CE) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ma zostać dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym. Sprzęt i oprogramowanie dostarczone Zamawiającemu oraz materiały wykorzystane przy pracach montażowych będą pochodziły bezpośrednio od ich producentów lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producentów kanałów dystrybucji.
10. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128361,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174796,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128361,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVMK Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831877703
7.3.3) Ulica: Bóżnicza 15/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-751
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128361,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
- "Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.