Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d4a38b-ac26-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule ''zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1172586,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji pomieszczeń z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie.
Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Na Wykonawcy, w ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego spoczywa obowiązek opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową obejmujących co najmniej:
• niezbędne do prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych badania i ekspertyzy techniczne,
• wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych,
• wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich (dla każdej z branż),
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
• wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych oraz dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną,
• wykonanie robót towarzyszących w tym wykończeniowych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (w szczególności: zaprawa dziur, malowanie, położenie płytek, obróbka glifów drzwi) obejmującą wszelkie pozostałe roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami serwisu i użytkowania zainstalowanych urządzeń,
• uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, wymaganych odbiorów i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie bądź zawiadomienia o zakończeniu robót – jeśli wymagane,
• sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji oraz w okresie zgłaszania wad.
Budynek zlokalizowany w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 będący siedzibą WFOŚiGW w Warszawie nie jest wpisany na listę zabytków, a teren obejmujący działki 84/1, 84/2, 84/3, 84/4, 84/5 oraz 85, 86, 87, 88 obręb 6-01-02 w Warszawie nie leży na obszarze objętym ochroną konserwatorską. Wszelkie prace projektowe, a następnie roboty budowlane i instalacyjne należy wykonywać w taki sposób, aby spełniały obowiązujące normy i przepisy oraz charakteryzowały się najwyższą jakością z uwagi na charakter modernizowanego obiektu i jego funkcję. Nieruchomości objęte niniejszym zamówieniem publicznym są własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Zamawiający posiada pełne prawo do dysponowania nimi na cele budowlane.
W związku z prowadzeniem prac polegających na remoncie pomieszczeń z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu wokół obiektu. Po wykonaniu robót objętych zamówieniem publicznym Wykonawca przywróci teren do stanu sprzed wykonania prac. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej poza robotami zasadniczymi oraz pracami budowlano-montażowymi wykonał wszystkie roboty towarzyszące i odtworzeniowe w szczególności: odbudował i wiernie odtworzył uszkodzone podczas transportu i demontażu/montażu urządzeń drogi, chodniki, opaski wokół budynków, odtworzył trawniki, zieleńce i ewentualne nasadzenia, sprzątnął teren budowy po zakończeniu robót (w tym wywóz i utylizacja odpadów), zdemobilizował zaplecza, składowiska odpadów itd. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny projektowy zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ oraz we wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2081701,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGO SYSTEM Michał Wilk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146770578
7.3.3) Ulica: Podzakrzówek nr 74A
7.3.4) Miejscowość: Tczów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-706
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.