eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - WŁOCHY M.ST.WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015759970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malownicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dbfowlochy@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo-wlochy.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70614b36-f806-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134865/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70614b36-f806-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-70614b36-f806-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu „Formularzy do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, wnioski o wyjaśnienie treści SWZ i udzielanie wyjaśnień. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
W przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym (otaczającym).
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zbazga@eduwarszawa.pl nie dotyczy składania ofert).
Wykonawca ma obowiązek śledzić informacje na Platformie. Podstawowym źródłem informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/ZP/02/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 87, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 9182,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 88, ul. Radarowa 4b, 02-137 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 31989,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 94, ul. Cietrzewia 22a, 02492 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 13354,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 60, ul. Rybnicka 42/44, 02-432 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 5542,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 443, ul. Parowcowa 53, 02-440 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 6026,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkół nr 17 - LXXIII Liceum Ogólnokształcące oraz Szkoła
Podstawowa nr 359, ul. Promienista 12a, 02-428 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 12233,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 - Przedszkole nr 175 oraz Szkoła
Podstawowa nr 227, ul. Astronautów 17, 02-154 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 23432,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 22, ul. Malownicza 31, 02-272
Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 2231,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z
szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części
zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie
uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna
wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o
uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji
zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności zawodowej, w zakresie doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich 3
(trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał lub wykonywał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na
sukcesywnej dostawie środków czystości przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł
brutto każde z nich. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu także w przypadku zamówień, które są w trakcie
realizacji, jeśli dotychczas zrealizowana wartość umowy jest nie mniejsza niż 10.000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez
co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać
samodzielnie wymagane doświadczenie).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
Ustawy (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ), w którym wskażą które dostawy wykonane będą przez poszczególnych
wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczenia, warunek musi być
spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające
jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
2. Formularz lub formularze cenowe odpowiednie dla części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – wzór druku
stanowią załączniki od 5.1 do 5.8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego jej wykonania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
Ustawy (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ), w którym wskażą które dostawy wykonane będą przez poszczególnych
wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-70614b36-f806-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.