eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie paliw Gardeja - 17/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie paliw Gardeja - 17/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1089395

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie paliw Gardeja - 17/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac9ded1a-076d-4531-b9d8-8e5d6d5d6222

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wzorcowanie, kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

► Przedmiotem zamówienia jest usługa wzorcowania i kalibracji systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie Gardeja.
► Miejsce realizacji usługi: 1 Regionalna Baza Logistyczna Skład Gardeja, 86-318 Rogóźno.
► Zakres i ogólne uwarunkowania przedmiotu zamówienia:
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wzorcowanie, kalibrację systemu monitoringu zbiorników paliwowych w zakresie urządzeń tj.:
 moduł sygnalizacji alarmowej sygnalizator optyczno-akustyczny SL-21 - 3 kpl.;
 sygnalizator LD-2 - 1 szt.;
 detektorów par węglowodorów (ON) DEX-P3-GAZEX - 15 kpI.;
 czujnik cieczowy typ Rosemount 2120 - 8 szt.;
 centralka modułowa MD-8 - 2 kpl.;
 centralka modułowa MD-4Z - 1 kpl.;
 centralka modułowa MD-4A - 1 kpl.
2) Wzorcowanie obejmuje określenie odchylenia (różnic) od norm i niepewność pomiarów urządzeń objętych usługą jak wymieniono powyżej.
3) Kalibracja ma określić czy urządzenia jak powyżej spełniają wymagania do wykonywania pomiarów i dopasować urządzenia do obowiązujących standardów i wymagań.
4) Realizacja usługi winna uwzględniać wymagania i warunki zawarte w mowie z uwzględnieniem wymagań i warunków technicznych określonych w szczególności w przepisach:
 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej - Dz. U. z 2016 r., poz. 817;
 Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej – Dz.U.2010.138 poz. 931. (ATEX 137);
 Dyrektywa 1999/92/WE (ATEX 137) Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 16 grudnia 1999 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników zatrudnionych na stanowiskach pracy, na których może wystąpić atmosfera wybuchowa (piętnasta dyrektywa szczegółowa w rozumieniu art. 16 ust. 1 dyrektywy 89/391/EWG).
5) Urządzenia poddane wzorcowaniu i kalibracji powinny być wykonane w laboratorium wzorcującym, pracujących zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005.
Kontroli i adiustacji wartości stężeń progowych gazem kalibracyjnym wykonać należy wg:
 normy ISO 6145-2:2001 Gas analysis. Preparation of calibration gas mixtures using dynamic volumetric methods.
 normy ISO 6142:2001 Gas analysis. Preparation of calibration gas mixtures. Gravimetric method.
 normy PN - ISO 6146:1994 Analiza gazu. Sporządzenie gazowych mieszanin wzorcowych. Metoda manometryczna.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po realizacji usługi dokument poświadczający badanie.
Wzorcowanie i kalibracja każdego urządzenia powinna być zakończona wystawieniem „Skróconego świadectwa wzorcowania” zawierającego:
1. datę badania;
2. model/typ i dane indentyfikacyjne (nr fabryczny, serii itp.) urządzenia pomiarowego;
3. wyniki badań:
a) temperaturę otoczenia,
b) ciśnienie atmosferyczne,
c) wilgotność względną gazu kalibracyjnego,
d) sposób podawania gazu kalibracyjnego,
e) przepływ gazu kalibracyjnego,
f) wartość stężenia zakresu pomiarowego sensora,
g) wartość stężenia gazu kalibracyjnego,
4. dane laboratorium wykonującego badanie;
5. imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej badanie.
7) Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy przy wykorzystaniu odpowiednio sprzętu, materiałów specjalistycznych wymaganych dla realizacji zamówienia.
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji usługi w sposób profesjonalny, fachowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8) Wykonawca przystępując do realizacji usługi jest zobowiązany do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia dla należytego wykonania usługi, określonej co do zakresu i wymagań w opisie przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca odpowiada za wszelkie odpady, które powstaną w trakcje realizacji przedmiotu zamówienia oraz za dalsze postępowanie z nimi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności.
► Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługę i poszczególne czynności (w szczególności do przeszkolenia pracowników oraz wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający – jeżeli będzie istniała taka potrzeba).
 zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom przebywającym na terenie wykonywania usługi;
 zabezpieczenia terenu prowadzonej usługi przed nieszczęśliwymi zdarzeniami oraz zabezpieczenia pracowników przed porażeniem prądem elektrycznym;
 przestrzegania przepisów przestrzegania w zakresie ochrony informacji niejawnych, przepisów bhp, ppoż. oraz nie dopuszczać do zanieczyszczenia środowiska.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub zaniechania.
W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia powstałych szkód do pełnej wysokości przez doprowadzenie na własny koszt do stanu pierwotnego (przed uszkodzeniem) lub na żądanie Zamawiającego naprawienia szkody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-GLAS Marcin Nastały

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 192931488

7.3.3) Ulica: ul. Jeziorna 55

7.3.4) Miejscowość: Gowino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.