eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie



Og³oszenie z dnia 2023-05-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Regionalne w Kutnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001261748

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marsz. J. Pi³sudskiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 505019890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@muzeumkutno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: muzeumkutno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57300c72-c7e8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57300c72-c7e8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00231470

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00145135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie, obejmuj±cego kompleks nowo powsta³ego Pa³acu Saskiego, pawilonu wystawienniczego oraz Ratusza przy Placu Marsz. J. Pi³sudskiego 20 w Kutnie.
2. Us³uga obejmuje:
a) sta³±, bezpo¶redni± ochronê fizyczn± 24h na dobê przez 7 dni w tygodniu, wykonywan± w systemie 12h, przez dwóch pracowników ochrony w godzinach: I zmiana 7:00 –19:00, II zmiana 19:00 – 7:00.
b) sta³y dozór sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych systemach alarmowych, tj. 24-godzinny monitoring systemu sygnalizacji w³amania i napadu z mo¿liwo¶ci± natychmiastowej reakcji patrolu interwencyjnego w przypadku stanu zagro¿enia, sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika muzeum lub elektroniczny system alarmowy. Zamawiaj±cy posiada dwie centrale systemu sygnalizacji w³amania i napadu mieszcz±ce siê na poddaszu Pa³acu Saskiego oraz w serwerowni - piwnicy w Ratuszu. Koszt pod³±czenia torów monitorowania systemów sygnalizacji za pomoc± dwustopniowego toru transmisji (radiowego, tel. ³±cze) wraz z urz±dzeniami Zamawiaj±cego do stanowiska monitorowania Wykonawcy nale¿y wliczyæ cenê us³ugi monitorowania.
3. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 535454,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1142304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535454,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maxus Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: MM Service Monitoring Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292701893

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 64/66N

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 93-408

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Wykonawca powierza czê¶æ zamówienia: wsparcia grup interwencyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 535454,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pe³na nazwa Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Maxus Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66N, 93-408 £ód¼, NIP 7292701893 - Lider Konsorcjum
MM Service Monitoring Sp. z o.o., ul. Trybunalska 21, 95-080 Kruszów, NIP 7282808543 - Cz³onek Konsorcjum

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.