eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Regionalne w Kutnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001261748

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marsz. J. Pi³sudskiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 505019890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@muzeumkutno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: muzeumkutno.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57300c72-c7e8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00145135

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57300c72-c7e8-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ratusz@muzeumkutno.com (UWAGA!! nie dotyczy sk³adania ofert).
Zwracanie siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ:
Zaleca siê zadawanie pytañ do SWZ za po¶rednictwem poczty elektronicznej:
e-mail: ratusz@muzeumkutno.com
Wykonawca ma obowi±zek ¶ledziæ informacje na Platformie e-Zamówienia. Podstawowym ¼ród³em informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomoc± poczty e-mail obci±¿one s± ryzykiem b³êdów zwi±zanych z dzia³aniem serwerów pocztowych, na których dzia³anie zamawiaj±cy nie ma wp³ywu.
Pe³na informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarta zosta³a w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), opublikowanego w Dz. Urz. UE z 04.05.2016 L 119/1, zwanego dalej RODO, Muzeum Regionalne w Kutnie informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest Zamawiaj±cy: Muzeum Regionalne w Kutnie z siedzib± w Kutnie, Plac Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20, Regon: 001261748. Inspektorem ochrony danych w Muzeum Regionalnym w Kutnie jest Pani Agnieszka Wójkowska-Pawlak, e-mail: rodo@muzeumkutno.com
2) Dane osobowe przetwarzane s± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie”
3) Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit c RODO w zwi±zku z art. 43 i 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. z 2021 r. poz. 305 z pó¼n. zm.).
4) Odbiorcami danych osobowych udostêpnionych Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê mog± byæ podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, kurierskie i pocztowe, archiwizacyjne, jak równie¿ inne podmioty, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
Pe³na informacja RODO zawarta zosta³a w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie, obejmuj±cego kompleks nowo powsta³ego Pa³acu Saskiego, pawilonu wystawienniczego oraz Ratusza przy Placu Marsz. J. Pi³sudskiego 20 w Kutnie.
2. Us³uga obejmuje:
a) sta³±, bezpo¶redni± ochronê fizyczn± 24h na dobê przez 7 dni w tygodniu, wykonywan± w systemie 12h, przez dwóch pracowników ochrony w godzinach: I zmiana 7:00 –19:00, II zmiana 19:00 – 7:00.
b) sta³y dozór sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych systemach alarmowych, tj. 24-godzinny monitoring systemu sygnalizacji w³amania i napadu z mo¿liwo¶ci± natychmiastowej reakcji patrolu interwencyjnego w przypadku stanu zagro¿enia, sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika muzeum lub elektroniczny system alarmowy. Zamawiaj±cy posiada dwie centrale systemu sygnalizacji w³amania i napadu mieszcz±ce siê na poddaszu Pa³acu Saskiego oraz w serwerowni - piwnicy w Ratuszu. Koszt pod³±czenia torów monitorowania systemów sygnalizacji za pomoc± dwustopniowego toru transmisji (radiowego, tel. ³±cze) wraz z urz±dzeniami Zamawiaj±cego do stanowiska monitorowania Wykonawcy nale¿y wliczyæ cenê us³ugi monitorowania.
3. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznanczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych.
Uwaga: W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamienia powy¿szy warunek zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych),
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawcy spe³ni± go razem.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e”:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (wykonuje) przez okres co najmniej 12 miesiêcy, co najmniej 2 (dwie) us³ugi, w ramach odrêbnych umów, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej lub w budynkach zamieszkania zbiorowego, o warto¶ci brutto ka¿dej z nich nie mniejszej ni¿ 170 000,00 z³,
b) dysponuje co najmniej jedn± grup± interwencyjn± – zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz. U. 2015 poz. 992).
c) dysponuje co najmniej 3 (trzema) pracownikami ochrony, co do których nie jest wymagany wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, posiadaj±cymi co najmniej zawodowe wykszta³cenie oraz co najmniej roczne do¶wiadczenie w pracy jako pracownik ochrony realizowanej w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej lub w budynkach zamieszkania zbiorowego.
Uwaga: Zamawiaj±cy wymaga w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, aby warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej opisany w ust. 1 pkt 4) lit. a) niniejszego rozdzia³u, spe³nia³ co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów o ich wykonanie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
▪ art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
▪ art. 109 ust. 1 pkt 8), 9) i 10) ustawy Pzp,
▪ art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainę̂ oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) – Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydana przez w³a¶ciwy organ;
b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
c) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 7 do SWZ „Do¶wiadczenie Wykonawcy”.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
UWAGA: Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia.
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 lit. a) SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, których oferta wspólna zostanie najwy¿ej oceniona, s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 1) SWZ sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku, podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane Rozdziale 8 ust. 2 pkt 2) SWZ sk³ada ka¿dy z nich osobno.
4. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne dla stron postanowienia, zgodne z którymi realizowane bêdzie niniejsze zamówienie publiczne, w tym informacje o przewidywanych zmianach s± zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, który stanowi za³±cznik Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-04 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 131 ust. 2 oraz art. 281 ust. 2 pkt. 12 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej w budynkach Muzeum Regionalnego w Kutnie przy Placu Marsz. J. Pi³sudskiego 20 w Kutnie, pod rygorem odrzucenia oferty (art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.). Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcê stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
a) Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy zg³aszaj± swój udzia³ w wizji lokalnej telefonicznie do Zamawiaj±cego tel. 505019890 lub e-mailowo: ratusz@muzeumkutno.com - podaj±c datê i godzinê (wybieraj±c z dostêpnych terminów poni¿ej) odpowiadaj±c± Wykonawcy oraz dane do kontaktu (numer telefonu) w celu potwierdzenia terminu wizji.
b) Obowi±zkowa wizja lokalna w budynkach Muzeum Regionalnego w Kutnie przy Placu Marsz. J. Pi³sudskiego 20 w Kutnie mo¿liwa jest w nastêpuj±cych dniach roboczych:
24 marca 2023 r. oraz 27 marca 2023 r. od godz. 10:00 do godz. 14:00.
c) Przed rozpoczêciem wizji lokalnej przedstawiciele Wykonawców obowi±zani bêd± potwierdziæ swoj± to¿samo¶æ poprzez przedstawienie dokumentu ze zdjêciem.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.