Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00227560/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00310021/01 - Wynik z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii na okres 24 miesięcy oraz obłożenia i podkłady na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.2.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 261 417 001; 261 417 449
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.sierek@10wsk.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231443
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00225535
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
dla zadania 1- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 2- 9 800,00 zł
dla zadania 3- 8 800,00 zł
dla zadania 4- 7 00,00 zł
dla zadania 5- 1 500,00 zl
dla zadania 6- 5 800,00 zł
dla zadania 7- 63 300,00 zł
dla zadania 8- 6 400,00 zł
dla zadania 9- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 10- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 11- 2 000,00 zł
dla zadania 12- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 13- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 14- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 15- 1 200,010 zł
dla zadania 16- 35 000,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
dla zadania 1- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 2- 9 800,00 zł
dla zadania 3- 8 800,00 zł
dla zadania 4- 7 000,00 zł
dla zadania 5- 1 500,00 zł
dla zadania 6- 5 800,00 zł
dla zadania 7- 3 300,00 zł
dla zadania 8- 6 400,00 zł
dla zadania 9- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 10- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 11- 2 000,00 zł
dla zadania 12- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 13- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 14- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 15- 1 200,00 zł
dla zadania 16- 35 000,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.;
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
dla zadania 1- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 2- 9 800,00 zł
dla zadania 3- 8 800,00 zł
dla zadania 4- 7 00,00 zł
dla zadania 5- 1 500,00 zl
dla zadania 6- 5 800,00 zł
dla zadania 7- 63 300,00 zł
dla zadania 8- 6 400,00 zł
dla zadania 9- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 10- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 11- 2 000,00 zł
dla zadania 12- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 13- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 14- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 15- 1 200,010 zł
dla zadania 16- 35 000,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Po zmianie:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.;
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
dla zadania 1- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 2- 9 800,00 zł
dla zadania 3- 8 800,00 zł
dla zadania 4- 7 000,00 zł
dla zadania 5- 1 500,00 zł
dla zadania 6- 5 800,00 zł
dla zadania 7- 3 300,00 zł
dla zadania 8- 6 400,00 zł
dla zadania 9- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 10- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 11- 2 000,00 zł
dla zadania 12- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 13- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 14- Zamawiający nie stawia warunku
dla zadania 15- 1 200,00 zł
dla zadania 16- 35 000,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-11 08:00
Po zmianie:
2024-03-12 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-11 09:00
Po zmianie:
2024-03-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-09
Po zmianie:
2024-04-10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-69-25 Dostawa mebli metalowych
- Wymiana i remont odwodnienia liniowego w hali spalania ZTPOK
- Usługi ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowlano - montażowych i szkód powstałych w środowisku w związku z realizacją inwestycji "Budowa IRO wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Wymiana wykładzin we wskazanych pomieszczeniach w budynkach: Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Dostawy odczynników chemicznych, substancji recepturowych i utensyliów aptecznych na okres 12 miesięcy
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa obłożeń chirurgicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- ZP 15/25 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Dostawa bielizny pościelowej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.