eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymania pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w wybranych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymania pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w wybranych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 459 65 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymania pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w wybranych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413cf19a-c6c6-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245933/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Serwis i konserwacja oraz naprawa systemów i sprzętów ppoż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271/TPBN/U/2/ZAP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 436598,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie przeglądów i napraw, utrzymanie pogotowia awaryjnego, konserwacja zainstalowanych systemów i instalacji przeciwpożarowych oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego i jego wymiana w razie powstania takiej potrzeby, w poniżej wymienionych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych jednostkach terenowych:
1) Oddział w Szczecinie ul. J. Matejki 22,
2) Oddział w Szczecinie ul. A. Citroena 2,
3) Inspektorat w Stargardzie ul. Składowa 2
4) Inspektorat w Choszcznie ul. Jagiełły 28,
5) Inspektorat w Gryfinie ul. Łużycka 3,
6) Inspektorat w Gryficach ul. Dąbskiego 5,
7) Inspektorat w Myśliborzu ul. Pileckiego 29,
8) Inspektorat w Pyrzycach ul. Sportowa 1,
9) Inspektorat w Świnoujściu ul. Piastowska 63,
10)Ośrodek Kolonijno-Szkoleniowy w Lubinie k/Międzyzdrojów ul. Główna 6,
11)Punkt Informacyjny w Międzyzdrojach ul. Lipowa 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35111300-8 - Gaśnice

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533033,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533033,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533033,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PATRONIC Marek Pawlik i wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522559897

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 24/U1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-383

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533033,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.