Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymania pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w wybranych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 459 65 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymania pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w wybranych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413cf19a-c6c6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245933/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Serwis i konserwacja oraz naprawa systemów i sprzętów ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/TPBN/U/2/ZAP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436598,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie przeglądów i napraw, utrzymanie pogotowia awaryjnego, konserwacja zainstalowanych systemów i instalacji przeciwpożarowych oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego i jego wymiana w razie powstania takiej potrzeby, w poniżej wymienionych obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych jednostkach terenowych:
1) Oddział w Szczecinie ul. J. Matejki 22,
2) Oddział w Szczecinie ul. A. Citroena 2,
3) Inspektorat w Stargardzie ul. Składowa 2
4) Inspektorat w Choszcznie ul. Jagiełły 28,
5) Inspektorat w Gryfinie ul. Łużycka 3,
6) Inspektorat w Gryficach ul. Dąbskiego 5,
7) Inspektorat w Myśliborzu ul. Pileckiego 29,
8) Inspektorat w Pyrzycach ul. Sportowa 1,
9) Inspektorat w Świnoujściu ul. Piastowska 63,
10)Ośrodek Kolonijno-Szkoleniowy w Lubinie k/Międzyzdrojów ul. Główna 6,
11)Punkt Informacyjny w Międzyzdrojach ul. Lipowa 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111300-8 - Gaśnice
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533033,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533033,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533033,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PATRONIC Marek Pawlik i wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522559897
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 24/U1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-383
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PATRONIC MAREK PAWLIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PATRONIC MAREK PAWLIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533033,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont ośrodka wypoczynkowego ZUT w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, 35a
- Utrzymanie czystości podczas wydarzeń i po wydarzeniach w Hali Widowiskowo Sportowej w drugiej połowie 2025
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- "Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy w wybranych obiektach naziemnych na obszarze Natura 2000 Police - kanały PLH320015"
- Rozbudowa budynku Teatru Lalek Pleciuga przy pl. Teatralnym 1 w Szczecinie - etap I i II
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą "Remont części pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Pyrzycach przy ul. Tadeusza Kościuszki 24, 47-200 Pyrzyce"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem w pomieszczeniu serwerowni w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa systemu ppoż. w budynku nr 6.
- Wymiana pokrycia dachowego z ewentualną wymianą uszkodzonych drewnianych elementów dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Proszowicach na działce o nr ewid. 993/2 w Proszowicach
- Wymiana hydrantów i zasuw sieci wodociągowej na terenie Gminy Wyśmierzyce
- "Wykonanie adaptacji oraz remontu dawnej stolarni na zgrzewalnie rur i narzędziownię Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wykonanie elementów systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.