eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa zorganizowania 5 dn. obozu sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego wraz z zakw. i wyżyw. na potrzeby IZ PWSZ w NS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zorganizowania 5 dn. obozu sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego wraz z zakw. i wyżyw. na potrzeby IZ PWSZ w NS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184434545

1.5.8.) Numer faksu: 184434545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz-ns.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-ns.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania 5 dn. obozu sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego wraz z zakw. i wyżyw. na potrzeby IZ PWSZ w NS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd289eeb-f837-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018430/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obozy letnie i zimowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.malopolska.pl/pwszns

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@pwsz-ns.edu.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych zawarta została zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, Klauzula informacyjna z art. 13 i art 14 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.382-23/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa zorganizowania 5 dniowego obozu sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem na potrzeby Instytutu Zdrowia PWSZ w Nowym Sączu dla grupy 25 studentów i 4 osób kadry.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-22 do 2022-08-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena - 60 pkt
2. Wykaz wykonywanych usług - 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykaz wykonywanych usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WYMAGANE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1.Lokalizacja obozu - w odległości max. 200 km od siedziby Zamawiającego nad akwenem wodnym w ośrodku sportów wodnych.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ośrodku sportów wodnych zlokalizowanym w odległości większej niż 50 km od siedziby zamawiającego – w takim przypadku do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zorganizowanie wliczonego w cenę transportu uczestników obozu koncesjonowanym środkiem lokomocji posiadającym potwierdzoną sprawność techniczną.
- na obóz: spod siedziby Zamawiającego do miejsca realizacji obozu;
- z powrotem po jego zakończeniu: z miejsca realizacji obozu pod siedzibę Zamawiającego.
2. Wyposażenie ośrodka:
1) Sala wykładowa (minimum 30 osobowa wyposażona w sprzęt audiowizualny, projektor multimedialny, laptop);
2)Specjalistyczny sprzęt pływający niezbędny do zajęć dydaktycznych i do asekuracji:
a) 2 łodzie żaglowe (5- osobowe typu Ω lub PX) dostępne przez cały czas pobytu,
b) 2 kpl. Windsurfingu dostępne przez cały czas pobytu,
c) 2 łodzie motorowe (30-100 KM) dostępne przez cały czas pobytu,
d) 6 kajaków – dostępne przez cały czas pobytu,
e) 5 łodzi wiosłowych, dostępnych przez cały czas trwania obozu,
f) akwen do przeprowadzenia zajęć z pływania.
3)Specjalistyczny sprzęt ratowniczy: koła, rzutki, kamizelki asekuracyjne, boje SP, sprzęt ABC - w ilości dostosowanej do liczebności grupy;
4) Wymagania dotyczące sprzętu:
a) sprzęt nieuszkodzony, sprawny technicznie;
b)spełniający wszelkie wymagane prawem normy;
c)posiadający wszelkie niezbędne do bezpiecznego użytkowania, wymagane atesty i certyfikaty;
5) Paliwo do łodzi;
6) Zakwaterowanie w pokojach lub domkach 2-6 osobowych z pełnym wyposażeniem sanitarnym.
7) Wyżywienie całodzienne, co najmniej 3 posiłki dziennie- wydawane na terenie ośrodka:
a) śniadanie w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowy obiad z zestawem surówek oraz kolacja w formie szwedzkiego stołu, do każdego posiłku napoje,
b) wyżywienie rozpocznie się obiadem w pierwszym dniu obozu i zakończy obiadem w ostatnim dniu obozu,
c) pory posiłków dostosowane będą do potrzeb obozu i związane z realizacją zajęć,
d) posiłki muszą być sporządzane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wyklucza się potrawy przyrządzane z puszek konserwowych, słoików oraz dania jednorazowe w proszku.
8) Miejsce potrzebne do realizacji zajęć z atletyki terenowej (wyznaczony dukt leśny lub ścieżka na której można przeprowadzić rozruch poranny)- dostępny 1,5 godziny dziennie.
9) Boisko do piłki siatkowej, piłki koszykowej – dostępne min. 2 godziny dziennie
10) Warunki do ćwiczeń umiejętności ratownictwa górskiego (warunku naturalne ew. sztuczna ścianka wspinaczkowa).
3. KADRA
1. 4 osoby prowadzące zajęcia ze studentami, w tym jedna osoba pełniąca funkcje kierownika obozu. Kadra sprawuje całodobową opiekę nad studentami w trakcie realizacji programu obozu.
2. Kwalifikacje kadry: wszyscy ukończony kurs instruktor pływania lub posiadanie uprawnień ratownika WOPR-u.
3. W skład kadry wchodzą:
1) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora WOPR-u,
2) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia starszego ratownika GOPR-u,
3) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora technik linowych oraz wspinaczki skałkowej,
4) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora żeglarstwa i windsurfingu,
5) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia ratownika WOPR-u,
6) co najmniej jedna osoba posiadająca ukończony kurs Kwalifikowana Pierwsza Pomoc.
7) kierownik obozu – kwalifikacje: udokumentowane kwalifikacje pedagogiczne (mgr WF z przygotowaniem pedagogicznym), co najmniej 10-letnie doświadczenie pedagogiczne.
4. DOŚWIADCZENIE:
Wykonawca posiadający wiedzę i doświadczenie – w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na wykonaniu szkolenia specjalistycznego z zakresu ratownictwa wodnego dla podmiotów profesjonalnie wykorzystujących wiedzę z tego zakresu tj. grup WOPR, Policji, Straży Pożarnej, itp. lub wykonywali usługę szkoleniową o takim charakterze dla potrzeb innych jednostek/ odbiorców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do
oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
3. Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w Punkcie 3 ppkt. 4 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wg. Załącznika nr 5 do SWZ;
3.1 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi ujęte w wykazie wykonywanych zamówień były wykonywane, określające czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie (oświadczenie Wykonawcy jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów).
4. Wykaz osób spełniających warunki określone w Punkcie 3 ppkt. 3 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 SWZ; W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zapis ust. 5 – 8 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
9. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) pełnomocnictw, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
b) umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) aktualna polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy prowadzeniu działalności gospodarczej obejmującą cały okres realizacji zamówienia.
d) przedstawi do akceptacji Zamawiającego :
- program obozu oraz harmonogram zajęć,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
- kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej
spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki
cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako
pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty
występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem 1 do swz - wzór umowy "Zmiany Umowy
§ 8"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty podany jest w pkt. 8.2) swz.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.