eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa urządzeń laboratoryjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000597280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Brodowicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b099e120-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b099e120-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103664/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa urządzeń laboratoryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW-AG.272.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje dostawę aparatu do oznaczania włókna o następujących parametrach i wymaganiach:

1. Aparat przystosowany do oznaczania włókna surowego, kwaśno-detergentowego, obojętno-detergentowego i ligniny kwaśno-detergentowej w próbkach różnych typów żywności i środków żywienia zwierząt zgodnie z metodyką opisaną w normach ISO 6865, ISO 16472, ISO 13906
2. Aparat przystosowany do oznaczania włókna surowego metodą wagową wg Rozporządzenia Komisji (WE) nr 152/2009 z dnia 27 stycznia 2009r. oraz PN-EN ISO 6865
3. Wymagane parametry i funkcje:
3.1. pełna automatyzacja,
3.2. jednostka do ekstrakcji na zimno i jednostka do ekstrakcji na gorąco
3.3. funkcja automatycznego gotowania, podgrzewania odczynników, suszenia, płukania i filtracji
3.4. brak konieczności przenoszenia próbki pomiędzy naczyniami w trakcie analizy
3.5. ekstrakcja wstępna na zimno w przeznaczonej do tego celu osobnej jednostce
3.6. automatyczne dozowanie wszystkich odczynników, w tym środka przeciwpiennego i enzymu
3.7. moc grzewcza regulowana automatycznie3.8.masa próby: min. 0,5 do maks. 3g
3.8. Zakres pomiaru: przynajmniej 0,1-100%
3.9. liczba próbek w cyklu: min 6 próbek jednocześnie
3.10.możliwość wkładania i wyjmowania wszystkich tygli jednocześnie
3.11.możliwość pracy z tyglami P0, P1, P2 i P3
3.12.czas grzania odczynnika: maks. 12 minut, typowo 10 minut
3.13.czas grzania do momentu wrzenia próbki: poniżej 7 minut
3.14.liczba programów: min. 9, w tym min. 6 do samodzielnego ustawienia wszystkich parametrów analizy
3.15.system automatycznego rozpoznawania zbiornika z odczynnikiem oraz uruchamiania odpowiedniego programu (analiza włókna surowego, kwaśno-detergentowego lub obojętno-detergentowego)
3.16.powtarzalność wyników: przynajmniej ±1% przy zawartości włókna w próbkach rzeczywistych w zakresie 5-30%
3.17.aparat wyposażony w komplet tygli P2 do ekstrakcji na zimno i na gorąco o wytrzymałości temperaturowej do 540C
3.18.zasilanie 230V, 50 Hz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje dostawę analizatora do oznaczania azotu metodą Kjeldahla i przeliczania na białko) z funkcją automatycznej destylacji i miareczkowania wraz z blokiem mineralizacyjnym oraz pochłaniaczem oparów kwasu siarkowego (skruberem) o następujących parametrach i wymaganiach:

1. aparat winien umożliwiać pracę ze stosowanymi w Pracowni metodykami badawczymi: Rozporządzenie Komisji Europejskiej (WE) 152/2009, PN-75/A–04018 /Az3 :2002, PN EN ISO 5983-1:2006/AC 2009 oraz PN-EN ISO 5983-2:2006

2. Wymagane parametry i funkcje destylarki:
2.1. zakres analityczny: nie gorzej niż (0,1 – 210) mg N
2.2. powtarzalność: min. 1% SD (łącznie z etapem mineralizacji)
2.3. odzysk: min. 99,5 % dla zawartości (1 – 200) mg N
2.4. opróżnianie probówki: 200 ml poniżej 10s
2.5. czas destylacji: maks. 3,5 minuty przy 30 mg N (maks. 6,5 minuty przy 200 mg N) przy wydajności destylacji ok. 40 ml/min, zużycie wody chłodzącej w trakcie destylacji: maks. 3 l/min przy temp. 30oC, maks. 1 l/min przy temp. 15oC
2.6. możliwość zmiany objętości odczynników w zakresie przynajmniej (0 – 150) ml (kroki nie większe niż 10 ml) oraz czasu opóźnienia analizy w zakresie co najmniej (0 – 30) min
2.7. możliwość zmiany mocy generatora pary w zakresie co najmniej (30 – 100) %
2.8. możliwość rozcieńczania próbek wykrystalizowanych przed destylacją przez dodanie pary
2.9. automatyczne wykonywanie całej procedury: rozcieńczanie próbki, dodawanie ługu, dodawanie roztworu odbierającego, destylacja, opróżnianie probówki
2.10. system kontroli bezpieczeństwa składający się z czujników: zamknięcia drzwi, wykrywania obecności probówki, poziomu wody, ługu i ścieków (w tym braku odczynników), nadciśnienia w generatorze pary
2.11. aparat wyposażony w pompy mieszkowe do dozowania odczynników, układ kontroli temperatury destylatu przez czujnik temperatury destylatu, automatyczny system destylacji próbek wykrystalizowanych przez rozcieńczanie i mieszanie próbki przez dozowanie pary w układzie równoważącym zintegrowany z cyklem destylacji, automatyczną kontrolę przepływu wody chłodzącej z zaworem odcinającym przepływ ograniczającym zużycie
2.12. możliwość połączenia z titratorem zewnętrznym i miareczkowanie automatyczne wyzwalane sygnałem z destylarki
2.13. głowica zwrotna i naczynie do opróżniania probówek wykonane z tworzywa odpornego na działanie ługu i warunków destylacji

3. Wymagane funkcje i parametry mineralizatora:
3.1. aluminiowy blok grzewczy wyposażony w cyfrową regulację i odczyt temperatury roboczej umożliwiający równoczesną mineralizację min. 8 próbek
3.2. możliwość pracy z próbówkami 100, 250 lub 400 ml
3.3. maksymalna temperatura robocza 440oC (stabilność temperatury dla 400oC min. ± 2oC
3.4. urządzenie wyposażone w sprzętowe zabezpieczenie przed przegrzaniem oraz zakłóceniami w procesie mineralizacji, system usuwania oparów składający się z głowicy (o konstrukcji zapobiegającej zanieczyszczaniu krzyżowemu próbek) w obudowie ze stali nierdzewnej, pompki wodnej wraz z niezbędnymi przyłączami, sygnalizację dźwiękową informującą o przebiegu procesu mineralizacji oraz ostrzegającą o błędach lub przerwach w trakcie procesu mineralizacji
3.5. w zestawie skruber do usuwania i neutralizacji oparów z min. dwoma zbiornikami neutralizacyjnymi (z wodą i roztworem NaOH) oraz min. jednym zbiornikiem kondensacyjnym, z płynną regulacją przepływu oparów, 8 probówek do mineralizacji prostych o pojemności 250ml, 8 zaślepek umieszczanych w pustych miejscach w przypadku niepełnego mineralizatora, 3 sztuki stożków z tworzywa do montażu probówki w destylarce

4. Wymagane funkcje i parametry titratora kompatybilnego z destylarką opisaną w pkt. 2, umożliwiającego automatyczne miareczkowanie destylatu wraz z kompletnym przyłączem do destylarki:
4.3. jednostka dozująca z wymiennymi cylindrami dostępnymi do stosowania biurety o objętości 5, 10, 20 i 50 ml
4.4. ilość kroków na objętość cylindra: min. 20 000
4.5. dokładność dozowania zgodnie z ISO/DIN 8655-3
4.6. materiał wykonania wężyków: FEP
4.7. pomiar potencjału: zakres pomiarowy min. –2,000 - +2,000 mV, rozdzielczość przynajmniej 0.1 mV, dokładność pomiaru przynajmniej ±0.5mV
4.8. pomiar temperatury: złącze na czujnik Pt1000 i NTC 30kOhm
4.9. wyjście polaryzacyjne Ipol DC: prąd polaryzacji 1, 20, 50, 100 µA, zakres pomiarowy przynajmniej 0 - 3,500 mV, rozdzielczość przynajmniej 0,1 mV
4.10. warunki referencyjne: aparat uruchomiony od min. 30 minut, adjustacja raz do roku
4.11. wbudowane mieszadło magnetyczne o zakresie prędkości obrotowych od min. 120 do maks. 1800 rpm, regulacja krokowa (+1 - +15)
4.12. wbudowane złącze polaryzowanej elektrody do miareczkowań biampero- i biwoltametrycznych
4.13. na wyposażeniu bezobsługowa elektroda kombinowana pH
4.14. wysoko impedancyjne wejście pomiarowe dla elektrody
4.15. pamięć aparatu zapewniająca zapamiętanie do 100 metod
4.16. rejestrowanie punktów pomiarowych przy miareczkowaniu: maks. 500
4.17. pamięć próbek do automatyzacji: min. 99 wartości
4.18. kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD min. 4,3’’, rozdzielczość min. 480x272 piksele.
4.19. możliwość stosowania mieszadła magnetycznego lub śmigłowego, podłączenia drukarki, połączenia i współpracy z destylarką do metody Kjeldahla (interfejs do połączenia titratora zewnętrznego: kabel, zestaw wężyków, kolba odbieralnika)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155051,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155051,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155051,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOSS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213102980

7.3.3) Ulica: Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155051,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146948,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146948,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146948,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOSS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213102980

7.3.3) Ulica: Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146948,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.