eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › ,,Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lubięcin, gmina Nowa Sól"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lubięcin,
gmina Nowa Sól”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lubięcin,
gmina Nowa Sól”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22486868-cd24-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 682 oraz przebudowa zjazdu indywidualnego z drogi wojewódzkiej nr 315 (dz. nr ewid. 652/6) na działkę nr ewid. 682 w km 33+858,80 strona prawa w m. Lubięcin, gmina Nowa Sól”

1. ZAKRES INWESTYCJI:
W ramach przebudowy drogi wewnętrznej wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
- rozbiórka istniejących nawierzchni,
- przebudowa drogi wewnętrznej,
- przebudowa zjazdów indywidualnych,
- budowa poboczy,
- budowa chodników (dojść do posesji),
- budowa schodów terenowych,
- demontaż i montaż ogrodzeń,
- rekultywacja istniejących terenów zielonych,
- wykonanie betonowych elementów prefabrykowanych takich jak: krawężniki, obrzeża itp.
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi przebudowie (np. na granicy
pasa drogowego) wykonanie połączeń przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz przeprowadzenie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego.


2. STAN ISTNIEJĄCY:
Teren objęty opracowaniem znajduje się w południowej części miejscowości Lubięcin, powiecie nowosolskim, w gminie Nowa Sól w województwie lubuskim.
Od strony wschodniej przebudowywanej drogi wewnętrznej zlokalizowano drogę wojewódzką nr 315.
Droga wojewódzka nr 315 posiada jezdnię o szerokości 6,00m o nawierzchni bitumicznej oraz dwustronne chodniki z kostki betonowej. Od strony północnej i południowej znajdują się tereny zabudowy mieszkaniowej.
Od strony zachodniej przebiega ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m oraz tereny niezagospodarowane porośnięte trawami.
Przebudowywana droga wewnętrzna posiada jezdnię o szerokości ok.3,00÷3,50 m o nawierzchni tłuczniowej natomiast zjazd z drogi wojewódzkiej nr 315 na drogę wewnętrzną posiada nawierzchnię z kostki betonowej. Istniejący odcinek drogi wewnętrznej odwadniany jest powierzchniowo w tereny zielone.
Na terenie objętym inwestycją występuje uzbrojenie podziemne:
- wodociąg,
- linie elektroenergetyczne,
- linie elektroenergetyczne (nadziemne),
- linie telekomunikacyjne.
3. Opis projektowanych rozwiązań
3.1 Informacje ogólne
Decyzja o przebudowie drogi wewnętrznej podyktowana została potrzebą dostosowania elementów pasa drogowego do aktualnie istniejących potrzeb komunikacyjnych przy zastosowaniu rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa uczestników ruchu zarówno zmotoryzowanych jak i pieszych.
Przy doborze konkretnych rozwiązań projektowych kierowano się następującymi kryteriami:
- optymalne dostosowanie geometrii ulicy pod względem przepustowości, bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- zapewnienie prawidłowego odwodnienia drogi,
- zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych pozwalających na bezawaryjne funkcjonowanie układu drogowego,
- zagospodarowanie pasa drogowego również pod względem walorów estetycznych.
3.2. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne
3.2.1. Wycinka drzew i krzewów
Przed przystąpieniem do zasadniczych robót budowlanych, konieczne będzie dokonanie wycinki drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego oraz terenów sąsiadujących.
Uwaga! Projekt wycinki istniejących drzew zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym stanowi odrębne opracowanie. Koszty związane z wycinką drzew ponosi Zamawiający. Orientacyjna lokalizacja drzew przeznaczonych do wycinki wskazano na rysunku stanowiących część graficzną Projektu Zagospodarowania Terenu.
3.2.2. Zdjęcie istniejącego humusu
Przed przystąpieniem do zasadniczych robót ziemnych, z całości opracowania należy zdjąć istniejącą warstwę nasypu niekontrolowanego oraz istniejącego humusu (gleby urodzajnej). Na podstawie wykonanych przekrojów poprzecznych ustalono, że konieczne będzie usunięcie:
- około 290,79 m3 nasypu niekontrolowanego,
- około 272,17 m3 humusu (gleby urodzajnej).
Parametry usuwanego nasypu niekontrolowanego jak i usuwanej warstwy humusu (gleby urodzajnej) dyskwalifikują te materiały do ponownego wykorzystania. Przyjęto, że całość odspojonego materiału zostanie wywieziona poza teren budowy i poddana utylizacji. Tym samym przyjęto, że w celu zagospodarowania projektowanych terenów zielonych, konieczne będzie zakupienie i dowiezienie (spoza terenu budowy) ilości humusu niezbędnej do wykonania tego zakresu robót, którą to ilość obliczono na 84,45 m3 (warstwa o miąższości 15cm na powierzchni 563 m2).
3.2.3. Roboty rozbiórkowe
Kolejnym etapem robót będzie całkowita rozbiórka konstrukcji istniejących nawierzchni
komunikacyjnych, elementów drobnowymiarowych (takich jak np. krawężniki, obrzeża itp.), ogrodzeń i innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu. Orientacyjny zakres robót rozbiórkowych, przedstawia się następująco:
- rozebranie nawierzchni jezdni tłucznia kamiennego [gr. 15 cm] –• około 1018 m2
Materiał z rozbiórki należy załadować i wywieźć z terenu budowy oraz poddać utylizacji.
- rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z• podbudową [gr. 13 cm] – około 1 m2
Kostkę betonową należy oczyścić i przewieźć na magazyn Inwestora (materiał nienadający się do ponownego użycia należy zutylizować).
- rozebranie nawierzchni zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 315 z• kostki betonowej wraz z podbudową [gr. 40 cm] – około 22 m2
Kostkę betonową należy oczyścić i przewieźć na magazyn Inwestora (materiał nienadający się do ponownego użycia należy zutylizować).
- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą – około 22 mb.•
Rozbiórce ulegną istniejące krawężniki betonowe wraz z ławami betonowymi, na których zostały ułożone. Materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy i poddać utylizacji.
- rozebranie istniejących obrzeży – około 3 mb.•
Rozbiórce ulegną istniejące obrzeża betonowe wraz z ławami betonowymi, na których zostały ułożone. Materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy i poddać utylizacji.
- rozebranie i oczyszczenie ogrodzenia panelowego betonowego – 2• kpl. (ogrodzenie do przestawienia)
Przewiduje się przestawienie istniejącego ogrodzenia kolidującego z projektowanym
zagospodarowaniem (ogrodzenie przy dz. nr 547 oraz przy dz. nr 542) w miejscach
oznaczonym na rysunku nr 1.1. Nowa lokalizacja ogrodzenia powinna przebiegać zgodnie z rys nr 1.1 (Projekt zagospodarowania terenu).

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – Część I określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w dz. nr 381/2 w m. Lubięcin”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w działce nr ewid. nr 381/2 w miejscowości Lubięcin. Inwestycja znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiat nowosolski, województwo lubuskie.
Teren inwestycji stanowią działki: 381/2, 382/1, 383 – obręb 0010 Lubięcin, jednostka ewidencyjna 080407_5 gmina Nowa Sól.
1. ZAKRES INWESTYCJI
Zakres inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w działce nr 381/2 w miejscowości Lubięcin” obejmuje:
 rozbiórkę istniejącej i budowę nowej jezdni o szerokości 3,5 m po trasie
istniejącej drogi, uwzględniając wprowadzenie niezbędnych korekt
sytuacyjno-wysokościowych przebiegu osi i krawędzi jezdni,
 przebudowę istniejących zjazdów,
 przebudowę poboczy - pobocza zostaną umocnione kruszywem i poszerzone z istniejącej szerokości do min. 0,75 m.

2. STAN ISTNIEJĄCY
Planowana inwestycja położona jest w miejscowości Lubięcin w gminie Nowa Sól.
Droga gminna wewnętrzna na początkowym odcinku (tj. od końca zjazdu na drogę wojewódzką nr 315) posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 4,50 m, na pozostałym odcinku droga gminna posiada nawierzchnię z kruszywa o szerokości ok. 4,00 m. Pobocza właściwie nie występują, głównie są porośnięte zielenią niską (trawą). Istniejący pas drogowy drogi gminnej wewnętrznej posiada szerokość ok. 10,00 m.
Wody opadowe z drogi gminnej wewnętrzne odbierane są powierzchniowo w przyległy teren.
W obrębie inwestycji występuje istniejąca infrastruktura techniczna. W zakresie opracowania występują następujące sieci uzbrojenia terenu:
• doziemna linia energetyczna niskiego napięcia,
• sieć wodociągowa,
• doziemna sieć telekomunikacyjna,

Nie wyklucza się istnienia innych nienaniesionych linii urządzeń obcych.

3. STAN PROJEKTOWANY

Projektowana inwestycja polega na przebudowie drogi wewnętrznej w działce ewid. nr 381/2. W ramach inwestycji zostaną wykonane w szczególności roboty budowlane w branży drogowej.

3.1. Droga w planie i przekroju poprzecznym
Początek opracowania (km 0+000,00) przebudowy drogi gminnej wewnętrznej przyjęto w miejscu zakończenia nawierzchni bitumicznej zjazdu na drogę wojewódzką nr 315, natomiast koniec przyjęto w km 0+188,69 na granicy z działką 400/4.
W planie projektowana droga gminna wewnętrzna składa się z odcinków prostych oraz kombinacji łuków kołowych o promieniach odpowiednio:
 R = 210,0 m o wierzchołku W1,
 R = 50,0 m o wierzchołku W2,
W przekroju poprzecznym zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,50 m.
Pobocza zostaną wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m.
Ponadto zostaną przebudowane istniejące zjazdy.
Spadek poprzeczny na jezdni zaprojektowano jednostronny 2%.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – Część II określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 23 maja 2022 r. do godz. 09:00, wpłynęły dwie oferty dotyczące Części I. Kwota zaoferowana przez Wykonawców znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej złożonej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części I zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286193,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373038,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286193,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUCHS R.J.K. Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081209270

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286193,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.