Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00225595/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży PPOŻ przy siedzibie Nadleśnictwa Radziwiłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750015073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorówka 2/2
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziwillow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziwillow.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8db6964-b5ff-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wieży PPOŻ przy siedzibie Nadleśnictwa Radziwiłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8db6964-b5ff-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 1. Budowa wieży ppoż przy siedzibie Nadleśnictwa Radziwiłłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia [dalej : Przedmiot zamówienia] jest :
a) rozbiórka istniejącej wieży ppoż wraz z jej ogrodzeniem zgodnie z projektem rozbiórki oraz ostatecznym pozwoleniem na rozbiórkę z 08.11.2022 r. nr RB.6741.2.110.2022,
b) budowa nowej wieży ppoż wraz z jej ogrodzeniem zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarem oraz ostatecznym pozwoleniem na budowę z 21.11.2022 r., nr RB.6740.2.111.2022,
c) obowiązki wynikające z pozwolenia na rozbiórkę oraz pozwolenia na budowę, o którym mowa w ust. 1 lit. a) i b) powyżej w szczególności:
- zawiadomienie w imieniu Zamawiającego właściwego organu oraz projektanta o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wieży ppoż
d) pozostałe obowiązki wynikające ze wzoru umowy
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje wzór umowy oraz dokumentacja projektowa i STWiORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212200-1 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, na podstawie art. 256 w zw. z art. 255 pkt 5) PZP unieważnia ww. postępowanie.Zamawiający wyjaśnia, że w dniu 29.02.2024 r. otrzymał informację o wstępnym zakwalifikowaniu Nadleśnictwa do programu w ramach, którego wysokość dofinansowania ze środków Unii Europejskiej ma wynieść 79,71%.
Zgodnie z wytycznymi zawartymi w tej informacji rozpoczęcie zadań [a tym samym wszczynanie lub prowadzenie postępowań w sprawie zamówień publicznych] przed datą złożenia wniosku o dofinansowanie - może wiązać się z brakiem kwalifikowalności wydatków.
W związku z powyższym Nadleśnictwo unieważnia ww. postępowanie przetargowe na podstawie przepisów art. 256 i art. 255 pkt 5) PZP Opisane wyżej okoliczności potwierdzają, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione i wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że samo prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Jednocześnie prosimy Wykonawców o podanie aktualnych adresów poczty elektronicznej [e-mail] w celu powiadomienia Państwa o ponownie ogłoszonym przetargu w tej sprawie w późniejszym czasie [zgodnie z art. 262 PZP].
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZEK W ILOŚCI 260 TON
- Prace remontowe w obiektach Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń systemu DSO w skrzydłach A-F, G, H oraz J w budynku Sadu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie.
- Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.