Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c014c4ef-f95b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/IAM/2023/05
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ
a) Pin "Król Maciuś" wraz z kartonikiem na wystawę "W Królestwie Króla Maciusia" w Izraelu.
Ilość: 300 szt.
Wykonanie: wykonany z mosiądzu (nie w kolorze starego złota ), zdobionych kolorową
emalią.
Materiał: mosiądz lub metal (złoty) + kolory emalii i zapięcie typu motylek
Wymiary pina: szer. 30 x 40 mm
Ilośc kolorów emalii: 7 kolorów
Kartoniki do pinów:
format netto: szer. 50 mm x wys. 90 mm
papier typu tekturka wykonana z papieru ok 600g, dedykowana dla pinów
zadruk dwustronny 4+4, (CMYK)
druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO).
Konfekcjonowanie: pin przyczepiony do kartoniku i każda sztuka pakowana w folię.
b) Magnes „Adam Mickiewicz” wraz z kartonikiem.
Ilość: 800 szt.
Wykonanie: wykonany z mosiądzu (nie w kolorze starego złota ), zdobionych kolorową
Emalią. Z tyłu odlewu na całej powierzchni umieszczony magnes .
Materiał: mosiądz lub metal (złoty) + kolory emalii 6 kolorów
Wymiary: szer. 35 mm x wys. 73 mm
Kartoniki do magnesów:
format netto: szer. 50 x wys. 100 mm
papier typu papier typu tekturka wykonana z papieru ok 600g, dedykowana dla pinów/magnesów
zadruk dwustronny 4+4, (CMYK)
druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO).
Konfekcjonowanie: magnes przyczepiony do kartoniku i każda sztuka pakowana w folię.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty;
3) Próbki artykułów promocyjnych (1 pin z kartonikiem 1 magnes z kartonikiem) , przy czym próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Opakowanie z próbką/próbkami powinno być oznakowane w poniższy sposób:„Próbki do postępowania 5/IAM/2023/05. Nie otwierać przed dniem 01.06.2023 r., godz. 10:30”,
adresat: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, nadawca: nazwa, dokładny adres i numery telefonów Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci).
UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie próbki, jej wcześniejsze otwarcie w przypadku nieprawidłowego oznaczenia opakowania.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Jakość”, maksymalnie 60 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową w skali od 0-60 na podstawie złożonych próbek podobnych artykułów
Ocenie podlegać będzie:
– intensywność kolorów, w tym staranność nadruku emalii– max. 20 pkt. (max. 10 pkt dla próbki pinu i max. 10 pkt dla próbki magnesu),
– estetyka wykonania, w tym staranne wykonanie elementów wypukłych i wklęsłych, – max. 20 pkt. (max. 10 pkt dla próbki pinu i max. 10 pkt dla próbki magnesu),
– jakość wykonania zapięcia i jego działanie, jakość wykonania magnesu i jego działanie – max. 10 pkt. (max. 5 pkt dla próbki pinu i max. 5 pkt dla próbki magnesu),
– intensywność i jakość wydruku na kartoniku – max. 10 pkt. (max. 5 pkt dla próbki kartoniku dołączonego do pinu i max. 5 pkt dla próbki kartoniku dołączonego do magnesu),
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + J
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbek przedmiotu zamówienia lub załączy więcej niż jedną próbkę z każdego rodzaju, otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Ośrodka Rozwoju Edukacji z podziałem na 3 części, dla trzech punktów poboru: (...)
- Dostawa fabrycznie nowych wózków elektrycznych: wielokierunkowy wózek widłowy, wózek podnośnikowy
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie.
- wykonanie i dostawa kratownic ze stopów lekkich konstrukcji nośnej prototypu
- Przeprowadzenie badań osłon balistycznych zgodnie ze wskazaną metodyką badawczą, w ramach 3 zadań
- Sporządzenie operatów rybackich dla obwodów rybackich -RZGW Białystok
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Dostawa kalendarzy z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2023 r. z podziałem na części
- Dostawa gadżetów reklamowych
- Zakup i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez WUP w Warszawie
- "Dostawa artykułów promocyjnych - kalendarzy na potrzeby jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej" ZK-DZP.262.80.2023
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.