Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00269091/01 - Wynik z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa monitoringu wizyjnego na terenie Dzielnicy Kazimierz w trybie "zaprojektuj i zbuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Centralna 53
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230939
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00196962/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie monitoringu wizyjnego na terenie Dzielnicy Kazimierz w trybie „zaprojektuj i zbuduj”,
b) Zamówienie obejmuje m.in.:
• Sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych,
c) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,
• Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik nr 9 do SWZ,
d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, w tym w szczególności na wykonane roboty, użyte materiały i zabudowane urządzenia:
• Minimalny okres wynosi 24 miesiące,
• Maksymalny okres wynosi 36 miesięcy,
licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy.
e) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania,
f) Termin realizacji umowy:
1) Etap I: wykonanie Dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych lub stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej Dokumentacji projektowej nastąpi
w terminie 30 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy,
2) przekazanie Terenu budowy nastąpi protokolarnie w terminie do 7 dni od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dla Dokumentacji projektowej,
3) rozpoczęcie realizacji Robót budowlanych nie później niż do 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy Terenu budowy,
4) termin realizacji Etapu II, tj. wykonanie Robót budowlanych w terminie do 10 dni od dnia odbioru dokumentacji projektowej.
g) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp:
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.
2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. Projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracownicy niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
b) pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
4. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w Części I SWZ ust. 3, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
Po zmianie:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie monitoringu wizyjnego na terenie Dzielnicy Kazimierz w trybie „zaprojektuj i zbuduj”,
b) Zamówienie obejmuje m.in.:
• Sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych,
c) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,
• Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik nr 9 do SWZ,
d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, w tym w szczególności na wykonane roboty, użyte materiały i zabudowane urządzenia:
• Minimalny okres wynosi 24 miesiące,
• Maksymalny okres wynosi 36 miesięcy,
licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy.
e) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania,
f) Termin realizacji umowy:
1) Etap I: wykonanie Dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych lub stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej Dokumentacji projektowej nastąpi
w terminie 30 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy,
2) przekazanie Terenu budowy nastąpi protokolarnie w terminie do 7 dni od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dla Dokumentacji projektowej,
3) rozpoczęcie realizacji Robót budowlanych nie później niż do 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy Terenu budowy,
4) termin realizacji Etapu II, tj. wykonanie Robót budowlanych w terminie 10 dni od dnia odbioru dokumentacji projektowej.
g) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp:
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.
2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. Projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracownicy niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
b) pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
4. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w Części I SWZ ust. 3, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-15 10:00
Po zmianie:
2021-10-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-15 12:00
Po zmianie:
2021-10-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-12
Po zmianie:
2021-11-17
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi medyczne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
- 88/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Budowa systemu AV na potrzeby hybrydowych paneli eksperckich dla Narodowego Centrum Nauki
- ZP.53.2025 Dostawa stacji obliczeniowych
- Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku Dworku Grafa wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu.
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.